Doctorita de ochi

Madrid.Dupa amiaza mohorata de iarna.Stropii de ploaie parca vor sa imi faca in ciuda ca nu am umbrela.La fel si vanzatorii ambulanti de umbrele.
El Prado este liber duminica dupa ora 5.Insa trebuie sa fi dupa ora cinci la casa de bilete ca sa iti iei biletul.Coada este de minim 40 de minute.Cand sa te asezi la coada ca sa nu ajungi nici prea devreme nici prea tarziu>?
Well,nu prea m-am coordonat bine pasii la coada si am ajuns prea devreme.Cu 15 minute.Si cum eram in ultimele ore in Madrid,6 euro pe bilet imi depasea bugetul alocat.Asa ca am decis sa nu mai stau incao data la coada.Si am plecat.Spre hostel.Drumul spre hostel trece iara pe langa coada.Care era si mai mare decat prima data.Inca 40 de minute in ploaie chiar daca e marunta imi zic?!!Nu zic...Ajung la capatul cozii si nu ma opresc.Inaintez.5 10 15 metri si ma intorc..ma razgandesc,ca orice balanta care se respecta.Destinul poate....
Inca 50 de minute de stat in picioare.Macar de data asta ajung sigur dupa 5.Asteptarea e mereu lunga.In spatele meu un grup de turisti,bineinteles japozeni.
In fata mea o tanara domnisoara (cred ca 26-28 ani),putin mai inalta decat mine,cu ochelari facea de zor poze cu telefonul ei Sony-Erricson.Din 5 in 5 minute.Si se intoarcea mereu in directia mea.Din 5 in 5 minute.Eu ca de obicei nimic.Ea la fel.Dupa aproximativ 50 de minute,in sfarsit la casa de bilete.Drumul comun cu fatuca luase sfarsit.Fiecare urma sa isi continuie viata spre directia dorita.
Numai ca..cineva indrazneste..Eu?V-ati inselat.Iara.
Dupa ce ne luam bilete se intoarce iara.De data asta nu sa faca poze ci sa imi puna o intrebare.Nici nu conteaza ce a intrebat.Am uitat a 2 secunda dupa..Ii raspund logic.Si ne continuam separat dar in aceiasi directie.
La intrarea in muzeu o alta coada.Nimerim in acelasi loc.Si incepem sa vorbim.Lucruri banale dar asa incepe orice conversatie nu?
Dupa 1o minute la coada in sfarsit intram in muzeu..Vorbim de 10 minute dar inca nu stiu cum o cheama.Naspa.Imi fac curaj si o intreb.Si iese la iveala navareza din Tafallas ( nu sunt sigur dar cu siguranta oraselul incepe cu T si acesta e singurul oras din Navarra ce incepe cu aceasta litera), care este de 2 zile in Madrid la un curs de specializare.Domeniul de activitate:ochii.Oftalmologia.Doctorita de ochi.
Si au urmat 2 ore de vizita a Prodo alaturi de doctorita.S-a dovedit o ghida buna...

Cunoastem multe persoane in viata dar nu majoritatea nu pastram legura.Din varii motive:lipsa de timp,lipsa de informatii (telefon,email).Am cunoscut multe persoane prin periplul meu prin Europa.Si cu foarte putine pastrez legatura.Din aceleasi motive.
Ce ar fi extrem de ciudat ar fi sa ma intalnesc incao data cu aceste persoane.Asta ar insemna ca lumea este chiar mica.Dar Navarra nu este chiar asa de mica si nu sunt multe cabinete oftalmologice..cu doctorite de ochi..cine stie cand o sa trebuiasca iara sa imi schimb ochelarii....

Comments

Popular Posts