Raspuns romanesc

Saptamana trecuta cautam date statistice privind numarul de vizitatori din parcurile nationale.Intr-un final ajung pe situl Romsilva.Baietii astia se ocupa pe langa defrisari legale si cu parcurilor nationale.Caut pe site sa vad daca gasesc ceva raspuns la intrebarea mea.Din pacate nimic.Ajuns si la Contact.Unde un formular simplut iti da posibilitatea de a transmite un mail,cerand informatii.Imi zic ca nu strica sa intreb direct la sursa.Poate primesc un raspuns.Doar ii scriu directorului general de la Romsilva.Zis si facut.Compun un mail de jumatate de pagina de la stimate pana la multumesc anticipat.Si dau send.Acu ma gandesc.Sanse mici sa imi raspunda.
O doua zi gasesc informatiile cautate dar din alta sursa.Dar sursa aceasta avea datele de la Romsilva.No zic,poate cei de la Romsilva imi vor raspunde si imi vor da date mai actualizate si mai sistematizate.
Dupa 4 zile,din care cei drept 2 au fost in weekend,primesc raspuns.De la Romsilva.In subiect PN.Initial am vrut sa il sterg crezand ca e spam.Deschid. Iar raspunsul de la Romsilva fu: nu , nu detinem .Atat.Nu tu buna ziua.La revedere.Multumim de mail.Stii iti dam un alt contact care te poate ajuta.Si iti mai vine sa te intorci dupa un asemenea raspuns.
Sincer mai bine ma lipseaam de raspunsul in doi peri.Pe care il traduc dupa cum urmeaza:Mey nu vezi ca deja ne-ai deranjat cu acest mail.Si ce fac eu munca voluntara sa caut in registre numaraul de vizitarori. Si zi mersi ca ti-am raspuns.
Din fericire nu am lucrat niciodata la stat si nu am vreodata de gand sa o fac.Si din fericire contactele mele cu oamenii ce lucreaza la stat au fost limitate si foarte putine.Din fericire.

Comments

Popular Posts