2/5

Mereu am fost fidel unei marci fie ea de mancare,imbracaminte sau de elecronice.Aceasta fidelitate s-a exitins si la echipele de fotbal.Pasiunea pentru fotbal este una veche si cu siguranta va continua multi ani de acum inainte.Si cu siguranta peste 10 ani voi tine cu aceleasi echipe.Pentru ca sunt fidel...Anul acesta insa echipele mele de suflet nu prea au reusit sa se impuna in ligile lor sau pe plan European.Steaua dupa ce ne-a oferit speranta nu a reusit sa castige nimic anul acesta.As Roma la fel.A sperat pana in ultima etapa ca va lua El Scudetto.Din pacate Inter nu s-a impiedicat.Arsenal din pacate ca in fiecare an cedeaza pe final de campionat.Doar locul 3 anul acesta.Pacat.Bayern a treia mea echipa de suflet dupa Steaua si As Roma a reusit sa ia eventul anul acesta.Tripla cu cupa Uefa a ratat-o.Dar va lua la anul Champions League si o sa spele rusinea din semifinala cu Zenit.Si nu in ultimul rand Lyon,care nu m-ai mira pe nimeni, reusind sa castige pentru al 7 sezon consecutiv Le Ligue.Sincer tin cu aceste echipe de foarte mult timp.Din perioade diferite cand nu erau chiar in top.Niciodata nu mi-am ales favoritii dintre castigatori.Am ales mereu cu inima.Speram ca sezonul ce va veni sa fie un 5/5...

Comments

Popular Posts