Galagie

Daca vreti galagie nu va recomand sa va duceti pe stadion ci mai degraba sa vedeti un meci de fotbal intr-un bar de cartier din Barcelona.Nu din centru ca pe acolo sunt doar turisti care ori sunt prea linistiti ori sunt englezi care mai mult tipa.Cand zic galagie ma refer la vorbit tare si cam toti in acelasi timp.Am ales aseara sa vad finala Champions League dintre Chelsea si Mancheter intr-o asemenea locatie.Nu sunt fan-ul din uneia dar de obicei nu pierd finalele.Am pierdut insa primele 30 de minute deoarece inca eram la cursul de GDS-uri.Si implicit golul increzutului de Cristiano Ronaldo.Logic am tinut cu Chelsea in acest meci din simplu motiv ca sunt anti Manchester inca din 1999.Prietenii stiu de ce.Barul nu era nici pe jumatate plin dar zgomotul din interior era superioara celei de pe stadion.Galagie ce era facuta de un grup de 6 barbati si o femeie.Logic tipa vorbea cel mai tare si facea cat cei 6 la loc.Era interesat de urmarit discutia lor dar am ales sa fiu atent la meci.Am fost extrem de bucuros cand increzutul a ratat penalty-ul dar din pacate Terry nu l-a transformat pe cel decisiv.Pacat.Ar fi meritat sa castige Chelsea asta si dupa cele 2 bare avute in timpul meciului si lovitura libera indirecta neacordata in a doua repriza de prelungiri.Asistentul ridicase fanionul dar apoi s-a razgandit.Parasisi barul si ma indreptat incet spre casa.Dupa cativa pasi aud in stanga mea un zgomot.Ca si cum cineva m-ar fi urmarit din umbra si tot atingea geamurile de tabla ale magazinelor din partea mea stanga.Mai merg inca 20 de metri.Zgomotul se tot aude.Ma opresc.Se opreste si zgomotul.O iau din nou la pas.Se aude din nou.Imi zic.E doar in mintea ta.Si doar ai baut 2 beri cei drept cu 7,2% alcool.Continui sa merg.Zgomotul dupa mine.Pac pac pac.Ma opresc din nou.O fi de la laptop-ul care il aveam in rucsac.Tin rucsacul strans si continui sa merg.Pac pac pac.O fi de la portofel?Tin si portofelul nemiscat.Pac pac pac.Inchid buzunarul stang de la pantaloni.Tu-ti butonul matiii.....

Comments

Popular Posts