Paranoic

Cred ca noi romanii suntem un pic paranoici in cam toate privintele.Si aici ma refer la atentia deosibita pe care o avem fata de orice persoana care ni se pare suspecta.Din pacte nici eu nu am scapt de acest "dar" local.
In metrou pe la orele cand lumea spre intoarce obosita de la munca si alti pleaca in oras la o bere,metroul in sens invers cursului normal al unei vieti este aproape gol.
Locuri destule.Sunt pe alese.In dreapta nimeni.In fata identic.Usile metroului dau sa se inchida.Deodata 3 barbati ocupa locurile din fata mea.Dupa mutre clar nu sunt spanioli.Dupa limba par turci.Unul din ei pune jos o plasa verde cu un pachet galben inauntru.Sa fie oare kurzi?Vorbesc destul de tare.Nici unul nu pare foarte relaxat.Lucru ce se poate observa din felul in care isi freaca mainile.
Deja mintea mea o ia razna.Imi si imaginez cum va exploda vagonul sau cum din intamplare cei trei uita pachetul in metrou.Dar imi zic.Ce teroristi idioti ar fi astia.Sa arunce un metrou in aer cand sunt nici 15 calatori in el.
Statiile se scurg una cate una.Pana la destinatie mai e ceva.Unul dintre ei se tot uita la ceas.
La urmatoarea statie urca alt turc.Prieten de-al lor.I-a gasit din prima.Parca ar fi stiu ora si locul in care ar fi fost in metrou.Dintre toti cei 4 doar ultimul e insurat.Restul nu au verghete.Uff.si ma duceam doar la o bere in oras si ii nimeri pe astia sa imi distruga iesirea.
Inca 2 statii pana la Catalunya.Inca putin si scap.Viu sper.Din fericire cei 3 presupusi teroristi in mintea mea bolnava coboara la Sagrada Famlia.Imi zic:macar aci sunt mai multi turisti in caz de au ceva planuri dubioase.
Insa nu a fost singura data cand am avut inima cat un purice.Aceasta intamplare mi-a adus aminte de calatoria cu avionul facuta anul trecut intre Budapesta si Paris.Eram deja in avion.Deja avea 20 de minute intarziere si nu dadea nici un semn de a decola.
Intr-un final urca si ultimi rataciti.Care se dovedesti a fi 4 araboi.Unul din ei are o geata diplomat ar celalat un rucsac.Nu nimeresc locuri unii langa ceilati.Chiar intre 2 se intercaleaza o babuta.
Insa dupa decolare incepe vanzoleala.Cei doi vorbesc cu babuta si reusesc sa o mute astfel incat sa stea unul langa celalalt.Ceilalti doi vorbesc de zor intre ei si se uita mereu la ceas.Nici nu ma mai gandesc la zbor.Incerc sa imi amintesc cele mai placute amintiri din viata ca sa raman cu cele mai frumoase in gand..in momentul in care...
Pe rand cate unul se duce la toaleta.Cei cu bagaje dupa ei le iau cu ei pana la toaleta.Stau destul de mult.Chiar foarte mult.Probabil isi pregatesc atacul.Si sincer nu prea am de gand sa fac pe eruoul.Pana la Paris mai e un pic.un pic..un pic..gata..am aterizat.Nici de data asta nu s-a intamplat nimic.
Suntem paranoici sau..timpurile in care traim ne fac sa ne comportam ca atare??

Comments

Popular Posts