Spam

In timp ce jucam frumusel la caldurica un Hearts,cei drept acum vreo 3 luni de zile (inca incerc sa termin cu 0 dar inca nu am reusit!) primesc un mail.Incet incet se mi se incarca si mailul.
Dau sa il deschid dar ma uit intai la Subject si mi s-a oprit inima pe moment.In subiect era mesajul: PC:225228.Am zis...gata,m-au descoperit vecinii ( 3 in total pana in acest moment si se pare ca astia au fost) ca le iau din internetul lor.Pe moment am crezut ca acel numar se referea la adresa mea de IP.Ma si vedeam cu Guardia Civil la usa.Dau sa-l deschid .Pana se deschide ma trec toate transpiratiile.Nu stiu daca era de la caldura din camera..
Respir usurat.E doar un spam nevinovat!.De la niste prieteni.Prietenii cartii!!Astia de unde au mai aparut?!
Dar de unde or fi stiind ca nu am mai citit nicio carte in ultimele 9 luni??Dupa cum se vede in poza imi stiu numele complet.Si ma intreb de unde au mailul meu.
Nu ca nu mi-ar place sa citesc.Doamne fereste.Cel putin in perioada licelui si anul trecut chiar reuseam sa citesc o carte pe saptamana.
Asa ca nu am dat Spam la acel mesaj,ca cine stie poate imi vor recomanda o carte buna.
Ce carte va placut in ultimul timp si mi-o recomandati?

Comments

  1. Nu m-am putut abtine, trebuie sa-ti zic: Cartea de Gramatica :P (se scrie "ce carte v-a placut"). Sper ca n-o sa dai approve la comentariul asta, dar macar o sa-l citesti.
    Iar alte carti, ti-as recomanda niste SF-uri:

    Cantica Pentru Leibowitz, de Walter M. Miller Jr.
    Si Jocul lui Ender, de Orson Scott Card.

    Eventual, daca iti plac spaniolii, poti sa incerci ceva de Gabriel Garcia Marquez (Toamna Patriarhului si Dragostea in vremea holerei). Am auzit ca-s faine (eu l-am evitat cu gratie pe Marquez).

    ReplyDelete
  2. ultima carte citita a fost 'tehnologii web' dar nu ti-o recomand :-s

    ReplyDelete
  3. Anonymous5/25/2008

    Flori pentru Algernon - Daniel Keyes
    Se citeste usor, nici nu e prea lunga :)

    ReplyDelete
  4. @Cristi:Dau aprove la orice comentariu ce e legat de post si care nu contine injuraturi.Pai de la tine ma astept chiar sa imi faci cadou de ziua mea o carte de gramatica.Si nu ma supar.O sa retin cartile pe care mi le-ai recomandat.Desi nu sunt fan SF.De Marquez am citit ceva carti si chiar imi place stilul lui.
    @Behindblueeyez:Mersi de recomadare.Va fi cu siguranta prima carte pe care o voi citi cand ma intorc acasa
    @Sebbi:Orice carte e buna..:))

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts