Prizonier

Un miros intepator imi trezeste la viata simiturile.Stai nemiscat de cateva ore intr-o mica scorbura gasita norocos prin intuneric.In indepartare se aud glasurile bastinasilor si lumina calda a focului ce arde fara nicio graba intr-o lume unde timpul nu are nicio importanta si cuvantul graba parca a fost uitat de catre locuitorii acestui taram.
Foamea ma face sa imi parasesc scorbura.Insa nici nu clipesc bine si ma trezesc in mijlocul bastinasilor.Ma si vad desertt la cina lor.Doar sunt o persoana dulce.
Teama si frica imi devin surori in acele clipele.Insa in loc de o lovitura in cap primesc intr-un bol de lemn,extrem de ciudat, o substanta calda si cu un miros placut.Ma intreb daca bolul a fost cumva spalat inainte cu detergent sau macar cu apa calda.Foamea ma face sa renunt la analize stupide.Dintr-o inghitura termin supa.Rasete se aud in jurul meu.Am si uitat cum e sa razi.
Bastinasele ma analizeaza din cap in picioare.Sunt imbracati destul de ciudat.Mai bine spus nu prea au multe haine pe ele.Toata lumea priveste cu interes si mai mult cu teama obiectul din mana stanga.Obiectul,fara de care nu as putea sa scriu si sa public aceste randuri este singura mea cale de comunicare si de scapare din aceasta lume.Incerc sa il ascund.Insa un sunet ciudat ma da si mai mult de gol.Pare sa fi fost un tweet.Sunetul ii face pe bastinasi si mai precauti dar si mai tentati imi a lua obiectul.Pasul meu inapoi ii face sa isi uite pentru moment gandul de a pune mana pe el.
Modul lor de comunicare este extrem de ciudat.Scot sunete ciudate dint-o gaura situata intre nas si barbie.Am si uitat cum se numeste aceasta parte a corpului.Strabanucii nostri comunicau la fel.Insa de ce mai au nevoie de acel orificiu cand se poate comunica extrem de repede prin tweets,wall-ul de pe Facebook ,messenger sau orice unealta din lumea virtuala.Oare cum comunica cu cei din alta vale?Prin porumbei,sunete sau fum?
Prea multa gandire strica.Am gandit prea mult si putine dintre ganduri le-am pus in aplicare.
Trebuie sa vad cum sa scap.Insa o stare de moleseala ma cuprinde instantaneu.Ce idiot am fost..ca de fapt in ultimul timp...viata....or fi pus oare ceva in supa?Nu mai am timp sa ma mai gandesc ca si corpul cade pe nisipul fin si incalzit de soarele de peste zi......
Reblog this post [with Zemanta]

Comments

Popular Posts