Weekend spaniol

De filme spaniole ma refer.Insa weekendul asta a fost cred ca primul din viata mea in care nu am avut chef sa vad un meci.Absolult nici unul.Si au fost ceva meciuri interesante.Si nici in seara asta nu am avut chef sa ma duc pe Gheacea.Si nici macar nu ploua.Gaizki niri gertatua zerbait.
Sa revenim.Cheful de filme spaniole mi-a venit dupa ce am vazut Caotica Ana.Notele de pe IMDB nici nu te indeamna sa il vezi.Sincer cred ca cei care au votat sunt americani idioti.Unul din cele mai faine filme vazute in ultima perioada.Un film care nu iti poti da seama de final nici macar cand dupa ce se termina filmul.Coloana sonora excelenta.Si ideea filmului si modul in care Julio Medem fiind regizor cat si scenaristul pentru acest film.Am ramas fascinat si sincer este unul din filmele ce cu siguranta le voi revedea.
Placandu-mi atat de mult am vrut sa vad ce filme a mai regizat Medem.Lucio y el Sexo a fost unul din ele.Din varii motive nu stiu de ce nu am apucat sa il vad cand a aparut in 2001.Daca nu l-ati vazut vi-l recomand si pe acesta ca de fapt orice film spaniol.Singura chestie ce nu imi place la filmele spaniole e durata.Mama mia..tin toate cam 2 ore!!Dar macar nu iti pierzi timpul degeaba.
Urmatorul film vazut,tot de Belem fu LaPelota vasca La piel contra la piedra.Un documentar de data aceasta dar tot la fel de reusit.Documentar despre Pais Basco.Istorie,traditie,ETA,Eurisko si explicatii despre conflictul basc.Daca va intereseaza Pais Vasco filmul documentarul nu trebui ratat.Ultmul film regizat de Belem vazut a fost Los Amigos del Circulo Polar.O poveste de dragoaste extrem de interesanta placuta.De abia astept acu urmatorul film regizat de Belem.
Lista nu inchide aci.O mica pauza de filme spaniole a fost Madagascar 2.O dezamagire cumplita.Mult mai slab decat prima parte.

Pe Javier Bardem il stiam din Mar Adentro unde a facut un rol minunat si in acel film.Love in the of Cholera a fost un alt film in care a jucat si in pe care l-am vazut in acest weekend.Putin el mai siropos dar nu e de aruncat.Goya's Ghost tot cu Bardem intr-un rol semi-principal mi-a adus aminte de El Prado si de picturile Goya din perioada black a acestuia.Daca nu vedeti aceste picturi inseamna ca ati trait degeaba.
Bineinteles ca printre atatea drame si corazon trebuia vazuta si o comedie.Sin noticias de dios cu Penelope Cruz.Sincer o prinde mai bine rolurile de fata rea decat cand e goala.
Weekendul spaniol prelungit s-a terminat cu revederea filmului El Laberinto del Faunao capodopera marca Guillermo del Toro.

Va las cu muzica lui Mikel Laboa ,compozitor basc.Si vizionare placuta.

Comments

Popular Posts