Viata fara internet

Asa cum stramosii nostri au reusit sa traiasca ,sa supravietuiasca si sa se dezvolte fara internet de ce nu am putea si noi.Aici trebuia sa fie semnul cu ala care rade pe burta.
Nu stiu cum se face ca acu un an cam tot in perioada aceasta am ramas fara primul vecin ce imi oferea cu bunavointa lui de catalan internet pe gratis.Saptamana trecuta accessul meu la internet s-a limitatat doar printr-o conexiune 3G de la Orange care mai mult nu merge decat merge.Si cum nu avea rost sa imi fac nervi degeaba am ales folosesc serviciul extrem de rar.
Ce se poate face fara acces la internet si cu o vreme afara de nu iti vine sa lasi nici macar o planta de apartament afara..
Prima optiune :de ajuns la zi cu anumite seriale.Heroes,Prison Break sau Weeds.Doar cu Heroes am ajuns ca zi ca celelalte ori nu aveam vreun episod si nu le puteam vedea pe celelalte.
Optiunea cu numarul 2.TV.Zilele astea m-am uitat la TV cam cat in ultimul an.Ceva handball,ceva fotball si 2 emisiune interesante pe CNN au fost singurele chestii interesante pe parcursul unui weekend.
Planet in Pearl a fost o emisiune interesanta pe CNN. Business Traveller cu Quest a fost a doua emisiune.Oricum nu prea pierd vreo emisiune cu Quest sau Hala Gorani de pe CNN.2 subiecte interesante vazute in Quest :un hotel din Londra unde seara , inainte de culcare exista o persoana ce iti citeste cateva capitole dintr-o carte.Asta da valoare adaugata la un hotel.Si noul E-Reader de la Sony.Interesant dar mie sincer imi place mai mult sa citesc o carte in format hartie decat electonic.Dar cum am renuntat de citit ziarele din format hartie si foarte rar mai fac acest lucru probabil in viitor voi adopta si pentru carti acest format.
Insa s-a terminat si Quest si era prea tarziu pentru a citi- oricum am re asa ca au urmat 2 episoade din Seinfeld,un serial de care nu ma voi satura niciodata.Interesant a fost m-am recunoscut in niste replici din episod.Stiu ca sunt un om doar al vorbelor nu si a faptelor.Lucru pe care tot incerc sa il schimb.
Legat de citit am reusit chiar sa termin o carte si sa ajung la zi cu National Geographic.
Spre miezul noptii a revenit conexiunea de la Orange si am putut sa vad Barca-Real pe internet.

Sincer dupa aceste zile fara internet mi-am dat seama ca nu sunt o persoana obsedada de mediul virtul si toate aplicatiile ce tin de aceasta lume si ca pot trai cei drept doar cateva zile fara internet.Altundeva vroiam sa ajung.In momentul in care vedeam ceva la Tv vroiam ulterior sa aflu mai multe detalii despre un film,emisiune,stire.Si din pacate singrul mod de informare in mod direct si rapid ramane internetul.
Internetul ne-a schimbat viata si este doar inceputul.Nu e un drog dar daca nu suntem atenti poate deveni.
Reblog this post [with Zemanta]

Comments

  1. Anonymous12/27/2008

    http://tony.filozofie.ro/e-book/ pentru ereader

    ReplyDelete
  2. @Tony:Mersi.Da cum spuneam momentan mai am multe carti de citit in formatul vechi.Cine stie poate la urmatorul Craciun ma gandesc sa imi cumpar un ereader.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts