Keep walking

Soarta poate fi cruda cu unii si nemiloasa cu altii.Asta in cazul in care credem in soarta sau destin sau orice alta forta denumita de fiecare popor in felul ei.
Primesti o lovitura doua trei.Si nu se opresc niciodataTe ridici de fiecare data si o iei de la capat.Zi de zi.Si loviturile continua sa vina.Keep walking.Cine de fapt iti controleaza viata?Destinul?Soarta ?Dumnezeu?.Nici una din variantele enumerate.Doar eu de ceva vreme.
Nu am devenit ateu.Doamne fereste.Doar ca am intrat intr-o greva.Keep walking.Pe termen nelimitat.Greva inceputa acum cateva saptamani bune , care insa se poate termina la fel de brusc cum a si inceput.Nu mai cred in nimeni sau in nimic.Eu sunt responsabil de toate deciziile luate.Eu sunt cel care le ia.Nu altcineva in locul meu.
De ce sa credem in ceva care sa zicem ne-a facut doar sa suferim pana acum.Nu vad rostul.
Atata vreme cat nu exista bine nici raul nu exista.Si astfel si cele mai mari temeri dispar.De ce sa ne ma fie frica de orice lucru?Oricum nu exista nici rau nici bine.Existam doar noi ca simple fiinte ce se nasc si mor.Punct.Si nu o mai luam de la capat
Mi-a ramas un minte urmatorul citat de catre Giacomo Leopardi : "La vida bella no es la que se conoce, sino que no se conoce.No es la vida pasada,sino la futura.Fiecare intelege ce vrea si cum vrea.


Comments

Popular Posts