7 anisori

si un pic chiar au trecut de cand am alergat ultima data.Acum 7 ani aveam un scop.Sa trec cu brio proba de rezistenta de la Bacalaureat.Am ajuns la facultate asa ca va dati seama ca am trecut proba.Cei drept cu chiu si cu mult vai.Cei drept in acele vremuri eram putin mai dolofan.Si mai simpatic se pare.Dolofan adica.Sa revenim.
Deci mi-a luat 7 ani de zile sa ma mobilizez sa alerg.Nu mi se pare mult..asa ca va imaginati cat timp imi va lua sa iau vreo decizie importanta:).
Insa m-am tot razgandit daca sa ies sa alerg cam de atatea ori cu ramanerea sau revenirea in Romania.Pana la urma am coborat scorile.Cu liftul bineinteles ca nu doream sa ma obosesc chiar de la inceput.Si incep alergarea prin vestitul parc Titan.25 spre 30 de minute fara pic de pauza..Mandru de mine si surprins in acelasi timp ca am putut sa rezist atata timp.Insa au urmat alte 25 de minute drumul de intoarcere spre casa.Deoarece m-am pierdut prin parc.Nu radeti.Era intuneric ,slab luminat si tot facand stanga dreapta am ajuns intr-o zona noua a parcului.Chiar ma miram ca descoperisem un teren de fotbal si o zona unde se putea inchiria caiac-canoe.Trebuia sa imi fi dat seama ca a trecut in cealalta parte a parcului cand am trecut sub un pod.Pana la urma am reusit sa iesi din parc.Oricum eram la limita puterilor si de abia am ajuns acasa.Ultimii 600-700 de metri i-am parcurs din instinc.Nu din cauza ca eram mort ci din lipsa de lumina din cartier.Asta imi mai trebuia.Sa nu am lumina in bloc si sa urc si pana la 8.Si nici nu stiam unde am lumanarile sau vreun chibrit.Dar din fericire blocul meu a fost ocolit.
Legat de joggingul din seara asta.Va continua.Cam de 3 ori pe saptamana pana cand vine frigul.Acum sper sa ma mai pot da jos din pat maine dimineata.

Comments

Popular Posts