Dimineata pe racoare

Sunt in concediu prelungit de aproape un an.Si am cam uitat cum sa te scoli de dimineata.Si cel mai rau e ca m-am dezobisnuit sa ma scol mai devreme de ora 9.Si am uitat si cum e sa fie racoare dimineata.De fapt nu am uitat ca nu de multe ori ora mea de culcare era ora cand oamenii plecau la serviciu.OUn al lucru de care incet incet am uitat.
Insa norocu cu Olimpiada.Si pe deasupra sunt si pasionat de sport.Si cum difernta de fus orar intre Bucuresti si Pekin este de 5 ore voi fi nevoit de cateva ori sa simt racoarea diminetii.
Chiar daca nu m-am mai sculat la ora 5 dimineata pe de vremea cand plecam la mare cu ai mei.Lucru ce se intampla cam acum 12-13 ani.Totusi au mai fost exceptii in acest interval.Insa nu a fost greu deloc sa ma scol la o asemenea ora matinala.Organismul meu este foarte docil.Daca ii spun o anumita ora de sculare nici de alarma nu mai e nevoie.Asa ca la ora 5 fara 5 inainte sa sune alarma eram deja in picioare.Cei drept un mic cosmar cu niste gorile inteligente ce incercau sa ma rapeasca printr-o gaura neagra a fost un alt lucru ce ma facut sa fiu treaz mai devreme.
Telelul.Finala pe aparate la gimnastica feminina.Urmat de meciul de hanball dintre Romania si Franta.Fan atat gimnastica si mai ales fan handball,sport ce il urmaresc de mic mic copilas.Cred ca primul sport pe care l-am vazut la televizor a fost hanball nu fotbal.
Scularea a fost cu folos.Probabil stiti am luat bronzul pe echipe.Insa cu sansa.Daca Rusia nu iesea la sol eram in final pe locul 4.SUA merita primul loc.Daca nu a luat aurul cu siguranta ar fi castigat primul loc la miss.Cel putin numarul 412 arata demential:).
La hanball nu am avut emotii.Ce nu inteleg pana acum este forma slaba a Elenei Ardeanu Elisei,de loc din Focsani:).Sa speram ca isi va revenii pe parcursul turneului olimpic.
Bineinteles ca apoi am plecat frumusel la somnic.Cel de infrumusetare bineinteles:).














Everybody in the casa mare - Zdob si Zdub
Asculta mai multe audio Muzica »

Comments

Popular Posts