Stuck In A Moment

Sunt o persoana superficiala.Recunosc.Dar sa trecem peste aceste amanunt ce nu are o asa mare legautura cu acest post.Sau poate o fi avand.M-am blocat.Psihic.De cateva luni ma tot chinui sa incep sa scriu la lucrarea de dizertatie.Care e aproape gata.Inca 10-15 pagini,care drept vorbind pot fi scrise in cel mult 4-5 zile.
2 saptamani am avut scuza Olimpiadei.Din care nu am pierdut niciun sport sau vreo transmisie live:).
Dar problema cu blocarea nu e o chestie noua in ceea ce ma priveste.Stiu de ea.Nu pot sa fac un alt lucru pana cand nu termin ce am inceput.Asa ca nu am facut nimic.Timp de o luna.Si nu o sa fac pana cand nu o sa imi termin lucrarea.Acu ca s-a terminat Olimpiada nu mai am nicio scuza.Incepe US Open dar macar asta e seara:).Asa ca promit ca o sa o termin in aceste 2 saptamani ca sa trec si eu la pasul urmator.Munca...

Comments

Popular Posts