Maneaua de la unu'

Nu este vreun nou single marca Guta.Desi totul e posbil.Ca inca nu sunt la zi cu ultimele noutati in ceea ce priveste manelele din vara asta.Dar promit ca voi fi la zi in curand:).Nici de vecinii de la unu.Ca nici nu stiu cine sta pe la unu.Ci de ora unu seara trecuta.Un film exceptional pe Kanal D si conservatia pe mess cu o persoana agreabila m-a facut sa stau pana la acea ora.Pentru o persoana care nu munceste este chiar o ora decenta.Pe la unu incepe sa se auda rasunand din boxele unei masini o manea excelenta.Era asa de buna inca cei care o ascultau au pus-o de 6 ori consecutiv.Si se auzea excelent.Si eu stau la 8.Eram pe punctul de a suna la politie dar cum nu aveam telefonul pe langa mine mi-a fost sila sa ma scol sa il iau.Dar s-a sculat maicamea care a facut acest gest.Si in 3 minute s-a oprit petrecerea ad-hoc.Politia a venit destul de repede si s-a alaturat petrecaretilor.Nu stiu daca le-a dat amenda ca nu am urmarit desfasurarea evenimentelor.Ceea ce m-a surprins a fost lipsa de reactie a vecinilor.Cred ca se auzea la cel putin 2 blocuri.Si dupa 15 minute de zgomot puternic nu auzisem niciun strigat pe geam.Trebuie doar un pic de initiativa si daca nu facem ceva cei care fac asemenea petreceri au impresia ca pot face orice.Uite ca nu e asa.Si daca si politia isi face treba suntem pe drumul cel bun.
Ps:imi cer scuze oficial pe aceasta cale ca nu pot sa va spun cine canta respectiva manea dar poate reusesc sa aflu:))

Comments

  1. Anonymous8/19/2008

    Si eu patesc acelasi lucru cu un vecin de la et 8. noroc ca nu e chiar sub apt meu. e putin mai incolo. el pune toate genurile de muzica. e frumoasa, dar are super basi. ma innebunesc. tremura masa, scaunele, podeaua. de la 11 noapte pana spre 2-3. si nu am ce sa fac. Mi-e frica si sa sun la politie cum zici tu. Ca stie ala unde stau. problema e ca nici administratorul nu face nimic. of. of. mai e o ora pana incepe iar balamucul.

    ReplyDelete
  2. @Irina:Stai ca nu inteleg.De ce iti e frica sa suni la politie?O fi avand el muzica buna dar nu are dreptul sa o dea tare zi de zi.Daca da cate o petrecere pe luna mai inteleg.Dar sa tremure totul din casa ca la cutremur..nici chiar asa.Si ce suni..vine politia..ii da amenda.si ce .o sa vina la tine in casa?Nu o sa mai ai de la cine sa imprumuti zahar?Si acu..chiar nimeni din blocul ala nu poate sa faca ceva?Cum ziceam si eu..s-au obisnuit ca nu zice nimeni nimic si continua la fel.Eu zic sa suni diseara la Politie..

    ReplyDelete
  3. Anonymous8/20/2008

    Problema e ca au incercat vecinii mei. Si ei sunt 3 in casa. a venit la usa lor si a facut mare scandal. Asa ca... ramane cum am stabilit.

    ReplyDelete
  4. Ai putea sa ii scrii ceva cu un spray cu vopsea pe usa, gen "Iti place muzica tare? Noua NU". Anonim :)

    Chiar daca nu se potoleste, o sa ai un pic de satisfactie. (evident, sa ai grija sa nu te prinda - dar nu dureaza nici 5 min sa faci treaba asta).

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts