Dator vandut

Tocmai eram pe punctul de a scrie ceva cand am primit prin posta ( nu cea electronica) o scrisoare ( nu de dragoste ) de la ABN-AMRO mai nou Royal Bank Of Scotland.
Probabil stiti ca pentru masterul facut in Barcelona am facut un mic imprumut pe 8 anisori.Luna aceasta am platit eu direct la sediul cel mai aproape de mine.Cel de pe Mihai Bravu.Am depus in cont putin mai mult decat ar fi trebuit.Se pare ca nu a fost asa.
Sa revenim la scrisorica.Primita de la Departamentul de Colectare si Prevenirea Fraudelor.Mama mia ce nume.Coletare rimeaza cu recuperatori si frauda cu Jilava.
De ce scriu acest lucru.Pentru ca am nevoie de ajutorul vostru pentru a-mi platit datoria.Care este de 0.01 RON.
Nu glumesc.Chiar nu am acesti bani in casa.Nu cred ca am nicio moneda de 1 ban in casa.Dau o bere in schimb.Si nu glumesc.Doar ma stiti drept o persoana ce se tine de cuvant.
Si nu glumesc nici cand spun ca in momentul in care cineva imi va da acel un ban- sper sa tineti la mine si sa ma ajutati- ma voi duce la banca si voi plati.

Comments

  1. Te imprumut cu 0.01 leu, dar o sa te rog sa-mi dai un numar de cont sa stiu unde sa virez banii :D

    ReplyDelete
  2. Anonymous10/10/2008

    hehehe.. ce m-am ras!

    mi s-a intamplat si mie o data. dar nu am avut de dat, ci de primit. 0.02 dolari. am comandat un cd pe Amazon.com. si intre momentul cand l-am comandat si momentul lansarii si implicit al expedierii, pretul a scazut cu 2 centi. drept pentru care Amazon.com mi-a returnat pe card 0.02 dolari :)

    Sorry, nu umblu cu marunt la mine :)

    ReplyDelete
  3. @Kovia: Pai costa mai mult transferul asa ca...
    @Irina:Bine ca nu ai fost tu datoare:)

    Ps:da chiar nu vrea nimeni o bere ce costa doar 0.01 Ron?!!

    ReplyDelete
  4. eu am. si inca mai multe...deci daca mai are cineva nevoie....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts