In cautarea lui Kiki

Nu vorbim despre Kiki (Me) ci despre cautarile voastre pe tata google ce v-au atras spre blogul meu.Lista e destul de lunga asa ca am decis sa fac 2 postari...ce vreti sunt adunate din noiembrie anul trecut:

-cum aflu daca am hardul intepat - il umpli cu apa.
-m-am ingrasat in timpul facultatii - ce sa iti fac daca ai mancat ca o vaca.
-furat norocul- deci tu esti hotul.
-daca fac masterul in altceva mai pot preda?- depinde ce vrei sa spui prin altceva.
-primavara infloreste mai intai ciresul-sigur nu corcodusul?.
-disertatie gata facuta limba rusa-treci la scris si nu mai cauta gata pe net.
-pula amintiri prima data poze - sper ca nu le mai ai.
-frizerie bolintin deal -exista?.
-chemat la sectie- si tu?.
-femei idioate- prefer sa ma abtin de la comentarii.
-100 de moduri de ati lua viatza- un mod e de ajuns sa stii.
-rezultatul ecuatiei x-4=7 -huh?.
-spuneti in ce luna a anului a fost revelionu din 2008-pe ce planeta traiesti??!.
-mai mult decat amici-ai vrea tu..
-de cate ori pe luna pot dona sange - o data la 2 luni de zile e indicat.
-ce avantaje ai daca donezi sange-salvezi o viata de om.
-cum se face marihoana- cu grija.
-sunt tatic - sigur e al tau?.
--cum aranjez o camera pentru o intalnire de neuitat cu iubitul - huh?cred ca e de ajuns sa fii dezbracata.

Comments

  1. Anonymous10/15/2008

    Ce ai vrut sa zici de fapt? Nu am inteles nimic.

    ReplyDelete
  2. @Irina:Pe blog am instalat si un tracking code (Google Analytics) ce imi permite sa vad cine intra pe blogul meu.Cuvintele bolduite sunt cautarile pe Google ce au trimis internautii pe blogul meu.

    ReplyDelete
  3. Anonymous10/15/2008

    deci cred ca e cel mai haios post de pana acum. fa numai din astea
    jane

    ReplyDelete
  4. @Jane:Adica ce vrei sa spui?Ca celelate posturi nu sunt haioase:))?
    Or sa mai fie ca am mai pastrat altele si pentru vremuri cu inspiratie scazuta.

    ReplyDelete
  5. Anonymous10/16/2008

    sorinel,
    sunt innebunita dupa tine si dupa modul tau de viata. deja sunt uda toata . cum putem intra in contact ? orice contact !
    poti sa imi lasi numarul tau de telefon ? iti pregatesc o surpriza, cum nu ai mai avut !
    ai mai avut ?

    ReplyDelete
  6. @Anonymous:Pai ce sa iti fac daca traiesti la Ecutor si te ploua in fiecare zi:).
    Hmm..nu prea imi plac surprizele..daca daca tu vrei sa imi faci una.. nu ma opun:).
    Datele de contact sunt pe blog..
    Ce sa mai am?Cititori uzi?Nu..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts