Nicotina

O substanta minunata.Ce se gaseste la orice colt de strada , in plamanii nostri sau uneori in mintile noastre.Ce efect are asupra noastra?Sau mai bine spus ce rol are?Doar fumatorii adevarati pot da un raspuns.Din fericire eu nu sunt un fumator activ.Ci doar unul pasiv.In scurta mea viata in acest univers nu am fumat nicio tigara de la un capat la celalat.Si au fost cel mult 4.De tigari normale vorbind.
Nu am inteles niciodata de ce se apuca oamenii de fumat. .Un motiv ar fi putea fi ca esti privit, cei drept doar pe moment, c macho.Well..la 14-15 ani e un motiv serios de luat in considerare.Dar la 26 in niciun caz.Asa ca nu vad nici un motiv de a ma apuca de fumat.Incercarile s-au soldat cu un esec pentru companiile de tigarete.Nu m-au convins sa continui.Si nici o farama de tentatie nu a existat dupa.Poate si din cauza ca nu am tras pana in plamani.Asa ca plamanii mei sunt chiar mai curati decat o strada din Copenhaga.Sau putin murdari din cauza fumatului pasiv.Care sincer in limite normale in place.Dar nu mereu.




Cand?.Hmm..Si aci imi dau seama exact de ce fumeaza lumea.Cel putin nu cei care fac o moda sau un stil de viata din fumat.Nu.Ma refer la momentele de stres imposibil de exprimat, la maxim, de momentele de indecizie, de cumpana, de teama,de ciuda,de neliniste, de suparare.Oricum numai momente din care iti doresti doar sa iesi cu viata.
In acele momente mintea iti zboara de la aceste probleme si gandirea se pierde printre fumul usor.Mintea inceteaza a mai gandi si se concentreaza doar pe lucruri banale.Nicotina nu face rau.Ca orice viciu luat in cantitati nici.Orice viciu este benefic daca este utilizat cu masura.
Sper insa ca momente de care aminteam sa nu fie dese.O data la 5 ani e bine.


Poza e de aci via Rodica.

Comments

Popular Posts