M-am nascut intr-o zi de luni

Acum 26 de ani mai exact.Intr-o zi frumoasa de toamna.Cam pe la ora 9.Nici prea devreme si nici prea tarziu.
A fost o zi cu soare extrem de puternic astfel inca parintii mei au decis sa ma cheme Sorin-Fiul Soarelui.De mic am fost inconjurat numai de fete.In sala in care erau toti bebelusii am fost singurl baiat.Insa somnoros cum eram nu am avut curajul sa invit nicio fata la un pahar de laptic cu ciocolata cald.
Tot de mic am fost discriminat.Prima nota , cea de la nastere a fost 9.Intai am crezut ca a fost o greseala insa mai tarziu mi-am dat seama ca eu am fost cel care a gresit.Nu am fost niciodata un baiat de nota 9 ci de nota 7 spre 8.
Ce imi amintesc din prima zi de viata.Sincer cam tot.Pentru ca am dormit tot timpul.Si somnolenta ce s-a pastrat de-a lungul vietii.


Comments

  1. la multi ani!!
    misto melodia. eu ma topesc dupa nada que perder.

    ReplyDelete
  2. Anonymous10/06/2008

    la multi ani!!!! cu 2 zile mai tarziu. am o scuza. nu am stiut. dar acu ca stiu, cand e petrecerea?

    ReplyDelete
  3. @Sebbi:Multam.Am redescoperit-o pe Conchita zilele trecute.Foarte fain albumul ei.

    ReplyDelete
  4. @Irina: Cu engleza dupa ce iau primul salariu:)

    ReplyDelete
  5. Anonymous10/07/2008

    Salariu?? Ce stii tu si nu stiu eu? Sau e un alt fel de a zice "la sfantu asteapta"?

    ReplyDelete
  6. @Irina:A..chiar nu m-am gandit la sfantul Asteapta.M-am referit la primul salariu..cand va o sa fie el..peste o luna..doua..sau mai curand:)

    ReplyDelete
  7. La multi ani si de la mine! N-am mai intrat de ceva vreme pe aici asa ca n-am stiut. Astept berea (dar nu te astepta la pulovere!).

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts