De calatorie


La fel

Cazat in acelasi hostel de la prima vizita in Barcelona. Atunci pentru a incepe o mica escapada de un an in Barcelona. Acuma doar in trecere. Dormit in aceeasi camera. Insa alta lume. Nici macar cei de la receptie nu mai erau aceeasi. Dormit in acelasi pat. Fara griji de data aceasta. Dar cu la fel de multe ganduri.

Masca

In Spania sunt cam 250.000 de persoane care au avut gripa porcina. In fiecare saptamana sunt cam 13.000 de cazuri noi. La noi cifra a ajuns la 1000. Timp de 2 zile nu am vazut pe nimeni purtand masca in Barcelona. Ba da. Mint. In avion, la dus, doi rromanasi au ramas ultimii in avion si si-au pus mastile. Apoi au iesit. Sa infrunte virusul probabil.

Functionari

Inteleg ca e criza si ca ai dat oameni afara dar nu inteleg de ce ii pastrezi pe aia prosti. Am o relatie speciala cu bancile spaniole. De fiecare data apare cat o problema. Joi: timp limitat la dispozitie. La 12 la facultate, completat un formular dupa care la banca. Doar la Santander si Caixa Catalunya se putea plati. Aleg Santander. Proasta alegere. Functionarul, in pragul pensionarii, nu prea avea rapiditate. Nu ma grabeam dar totusi. Prima incercare..eroare..a doua, a treia, a patra. Il cheama si pe colegul lui. Incerca si el. Aceeasi eroare..spune ca numarul de referinta nu e bun. Plec. Mai am o banca si deci incao incercare. Ma si gandeam. Urc iara dealul iara iL cobor. Deja facusem acest lucru o data pe ziua respectiva. Si nu prea mai puteam.
Si ma gandeam ca am venit iara degeaba la Barcelona, nereusind nici de aceasta data sa imi fac cererea de eliberare a diplomei. Banca numarul doi: nicio problema. Totul a mers din prima.

Uituc

Eu, eu, eu. Iar de 3 ori e putin. Nu putea sa mai treaca o calatorie fara sa mai fac ceva. De data aceasta fu hanoracul. In graba, vineri dimineata mi-am uitat hanoracul la hostel. Era primit cadou si urma sa devina o piesa esentiala in excursia din Asia. Pe la 9 seara, stand frumos pe banca in Piata Catalunyei, in asteptarea unui coleg ca sa iesim la o mica bere, nu stiu ce imi vine in minte imaginea camerei de hostel cu hanoracul meu stand frumos agatat pe pat. De plecat nu putea sa merg dupa el ca aveam ora de intalnire. Imi zic ca sa ma duc dupa. Zis si facut. Avionul era la 3 dimineata asa ca pe la 2.10 trebuia sa fiu in aeroport. Insa eu eram in centru. Hostelul era in celalalt capat al Barcelonei, la 10 statii de metrou distanta. Berea cu colegul s-a terminat la 11.40. Asa ca in 2 ore si 20 de minute trebuia sa ma duc la hostel, sa ma intorc inapoi in centu la alt hostel sa imi iau si bagajul, sa prind autobuzul de noapte spre aeroport si sa fac si check-in-ul. Nu va zis ca am prins fieacare legatura la limita. Orice mica intarziere pe traseul ar fi dus la o posibila pierdere a avionului. Cum spuneam, totul a mers perfect. Inclusiv scapul de maruntis. 1,35 costa biletul de autobuz, 1,35 fix mai aveam marunt.

Mesaj

Mic scandal in Spania. In metrou citeam ADN, ziarul gratis de la ei . "El placer esta en tu manos" ce promoveaza un mic curs de masturbare pentru adolescentii din Spania. Sloganul a fost creeat, logic, de catre o femeie. 14.000 de euroi investiti intr-un curs unde inveti: citez " fomentar “la autoexploración sexual” y el “autodescubrimiento de nuestro placer”." Deci si la alti se arunca bani degeaba pe fereastra. Sau mai bine spus la baie.

Comments

Popular Posts