RBS si terorismul


Nu e saptamana in care sa nu trec pe la banca. Acu motivul principal nu sunt tipele dragute de la ghiseul centrul al bancii. Extrase peste extrase, plati si iar plati. Depuneri, retrageri. Mai mereu sunt niste hartiute pe ghiseu unde apar anumite informatii. Ochii mi-a alunecat pe o instiintare precum ca Trezoneria SUA are acces la conturile noastre si sa vada orice tranzactie fara acordul nostru. Cica pentru a combate mai bine terorismul. Acu nu ca m-as simti vizat dar la cate tranzactii am facut in ultimul timp si la cate o sa mai fac in Asia ma si vad cu CIA la usa. Si chiar ma gandesc sa cumpar niste jucarioare din Palestina. Ca am auzit ca sunt mai ieftine pe acolo.

Sunasi in seara asta la call center la ei sa le spun ca sa nu ma mai sune dupa fiecare tranzactie online facuta. Si logic cand o sa vada ca scot 10 dolarei prin Vietnam..sigur o sa ma sune. Si cum roamingul e al naibi de scump am zis sa ii informez. No iar raspunsul lor fu ca s-a notat doleanta mea dar oricum ei sunt obligati sa sune si o sa ma sune. Dar daca nu raspund nu o sa imi blocheze cardul. Dragut a fost la final ca mi-a fost urat vacanta placuta. Si deja am intrat in febra calatoriei.

Comments

Popular Posts