Scurte de autobuz

In ultimele saptamani din varii motive am mers mai mult ca niciodata cu autobuzul. Parca e mai fain decat cu metroul. In metrou nu prea vorbeste nimeni si e ca la inmormantare. Daca vrei sa auzi ultimele barfe trebuie sa mergi cu autobuzul. Prima povestioare scurte le are drept eroine pe 2 persoane de varsta a treia. In jur de 60-65 de ani aveau. Una din ele o intreaba pe cealalta. Auzi, dar tu de unde ti-ai luat frigiderul? Ca eu mi l-am luat de pe Giurgiului. Raspunsul celeilalte m-a lasat cu gura deschisa mult timp. Nu draga, eu mi l-am comandat de pe internet. Stop..ce cum? Si eu cumpar lucruri online dar chiar nu m-am gandit niciodata sa imi iau si frigiderul online. Si mai vorbim si de o persoana care are totusi o varsta si isi cumpara produsele online. Nici nu vreau sa mai stiu ce altceva imi comanda online:).

Greva la metrou. Sculat mult mai devreme ca sa ajung mult mai tarziu la birou. Autobuze destul de pline. 92 asa si asa. In niciun caz locuri pe scaun de gasit. Dau sa urc. In fata mea o femeie de vreo 40 de ani mai mult ma bloca. O las totusi sa urce prima dar tot nu avea de gand sa o fac. O intreb: nu urcati. Raspunsul fu: nu e niciun loc liber pe scaun asa ca o sa il astept pe urmatorul. Si in Bucuresti era greva la metrou.

Comments

Popular Posts