'89

Nu vorbim nici de ziua de astazi si nici de o zi oarecare de 15 decembrie.Vorbim despre 15 decembrie 1989.In acea zi,la Timisoara dintr-o banala demostratie pentru sustinerea pastorulul reformat László Tökés,noi am devenit liberi.Restul e deja istorie.
Fara aceasta zi, cu singuranta astazi nu as fi scris aceste cuvinte,deoarece cu siguranta as fi fost intr-o camaruta cenusie,friguroasa si ascultandu-l in continuare pe prea iubitul nostru conducator.Si am fi dus o viata mizerabila si cenusie in continuare.
Imi venea sa iau la bataie babele din autozulele noastre, cand le auzem zicand celebra fraza:"Era mai bine pe timpul lui Ceausescu"Era pe bine pe dracu,era in mintea mea si la un o vorba sa incep sa le zic.JODER!!Au murit oameni ca tu sa stai pe scaun acu,ca altfel inca mai stateai la coada la paine pe cartele!!

Multumesc Timisoara,Multumesc celor 1104 martiri care au facut posibil ca eu sa pot scrie liber aceste randuri.Eu unul nu voi uita niciodata aceasta zi si nici revolutia din 1989,pentru ca mi-a permis sa imi urmez cursul vietii asa cu mi-am dorit si fara constrangeri.

Si sper ca nici voi nu veti uita.......

Comments

  1. BTW
    daca era nea nicu acum baby g era vai de steaua ei

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts