Cadou de Craciun

Un cadou de craciun

Eram la mici cumparaturi saptamana trecuta printr-un supermarket.In timp ce cautam sectorul cu fructe, observ o persoana ce se uita putin speriata,cautand din ochi daca este s-au nu urmarita.Un mic hot de s-a dovedit a fi.Am vazut cum a bagat o cutie de cafea in buzunarul drept al ghecii lui maronii.Si el a observat ca l-am vazut.
Ce era sa fac?!Normal ca o persoana corecta ce ma cred intr-o tara ce se prea civilizata,trebuia sa ma duc la persoana care supravechea magazinul si sa il denunt.Dar nu am facut-o..De ce?Din doua simple motive.Sunt o persoana pacifista de genul meu si nu am vrut sa am probleme dupa aceia.Apoi cum pot sa denunt un om care fura cafea??Daca era dependent de cafea?Nu vroiam sa faca vreo criza cand ramanea fara cafea.Oricum nu o sa denunt vreodata vreun om care fura cafea,prezervative sau lapte..never..

Si mai era si Cracinul a doua zi..asa ca l-am lasat sa scape.

Si nu e prima data cand asista la un furt in direct.Acum 5 ani, am vazut de la cap la coada o spargere de apartament;de cum au venit si acultau la usa pana cand au iesit cu televizorul din apartament.Dar atunci am sunat la politie,care insa a venit dupa 2-3 minute.Si cred ca nici pana acum nu a fost rezolvat cazul..

Poate ar trebui sa ma reprofilez..sa ma fac detectiv sau politisc ca vad ca ochi am:))

Comments

Popular Posts