Programare

Nu mi-am facut programare nici la dentist ,ca am avut grija inainte sa mi-i repare cineva si nici la doctor ca sunt perfect sanatos.In nici un caz nu m-as fi gandit pana acu ca voi fi nevoit sa imi fac programare la frizerie:)))).Baietii cred ca o sa ma intelega perfect;fetele nu ca ele sunt obisnuite cu programarile la coafor.Veni si timpul sa ma tund iara,si am facut cum am facut timp de 24 de ani-mai mult sau mai putin-sa ma duc la frizerie si sa imi astept randul.
Asa am facut si astazi ,insa spre surpriza mea au fost programat pentru luni:)).Auch.am zis.asta e noua pentru mine;ori asa o fi pe aicea ori am nimerit eu vreun frizer mai programator.Vom vedea.
Oricum acu stiu ce simt fetele cand isi astepta programarea la coafor:)).
Insa ne programan si viata???.Asta e o alta discutie,putin mai incolo..Eu unul cam da,cel putin pana acum,dar m-am cam saturat un picut.E timpul de o mica pauza,dar sa fie mica....

Comments

Popular Posts