Cadourile mele

Yupi!!!A ajuns si la mine mosul anul acesta...Cu ce poate va intrebati..Stati un picut sa le luam pe rand...Carnati,fripturica si toba;dar promit ca dupa ce le termin de mancat ma apuc iar de cura de slabit.
Seriale!!Traiasca downlodul de mare viteza si cei care ne i-au serialele preferate si filmele bineinteles.Asa ca in ianuarie printre o pauza de invatat mai vad un serial din Heroes ,South Park si Prison Break;ultimul nu prea cred ca o sa il vad ca se pare ca fratiorul meu mi-a adus doar seria a 3-ia.Si cum eu nu am mai vazut nici un episod pana acu,mai am se pare de asteptat cateva luni pana cand mai vine un nou transport de filme.
Vecinu!!!!Care s-a intors acasa!!Si sper ca si mai ramana ceva si mi-a dat ocazie sa mai postez ceva si sa mai citesc si eu ce se mai intampla in lume!!
Un fular ca nu puteam sa ratez moda fularelor de pe aci si de prin toata Europa cred...
Si nu in ultimul rand 9 Euro!!Castigati la euromilliones!!!Adica bani de 5 beri!!!Yupi..si nu in ultimul rand..Credinta.E o poveste mai lunga,dar pe care o voi povesti putin mai incolo.

Cum fu mosu la voi???

Comments

Popular Posts