Bucataria,taram feminin





Stop cu ouale si bananele in mine ,va rog..Mada, nu cu tigaia..ups..o sa iasa o vantaie urata.Asa patesc daca pun un asemenea titlu.Nu sunt misogin,poate doar in anumite momente.De ce consider bucataria un taram feminin?Pentru ca noi barbatii, stink..in bucatarie, si nu e din cauza sosetelor. Dar puteti veni cu argumentul ca cei mai buni bucatari sunt barbatii;eei exceptii.
Eu fac parte din cei care stink in bucatarie.Nu ca nu m-as pricepe.Da,la stricat cu siguranta.Ce stiu sa fac in bucatarie dupa 25 de ani?Sa spal vasele:)).No,lasand gluma la o parte doar oua ochiuri,cartofi pai ( si aia gata cumparati curatati,ca nu ma pricep sa ii dai;cu siguranta mi-as taia mainile mele finute),si prajit ceva carne in tigaie,dar si aia in limita arderei.A,si sa nu uit de supa,expert in supa la pliculet.Am incercat o data sa fac si omleta,dar esec total;a trebuit sa o mananc ca imi era foame.
Bine ca dimineata si seara nu trebui sa gatesc ca m-am obisnuit cu laptic,cereale,nutela si mancaruri reci.
Insa viata departe de mancarea calda e okey;numai ca trebuie sa ma apuc si eu din cand in cand sa mai fac putin fum in bucatarie.Primul lucru pe care l-am invatat (dupa sincer) e ca la cumparaturi trebuie sa te uiti la data expirarii produselor.Obisnuit cu laptele de pe aci care expira la 3 luni,ca si celelalte produse ar trebuit sa tina mai mult,precum ouale,carnea si cartofii gata curatati.Gresit am aflat eu cu stupoarea tipica barbateasca.Tin si mai putin decat mi-am imaginat,nici o saptamana.Asa ca de am fost nevoit,nu de multe ori cei drept sa arunc o mica parte din produsele cumparate.
In rest,sunt la ca inceput.Incepator si vesnic speranta in arta gatitului.Dar mie imi place ce mananc.
Are cineva curajul sa manance ceve din ce gatesc eu???

Pofta buna...

Comments

  1. Anonymous12/05/2007

    Eu am facut pozaaaaa....
    Sunt o artista nu gluma. priviti mareata simbolistica:
    - personaj feminin muncind in bucatarie
    - fund de femeie
    - fund de tocat in forma de inima (simbol al iubirii)
    - personaj masculin lovind usor cu "inima" personajul feminin(mai repede ca mi-e foame!!!!)

    Protagonisti:
    Manu - fund
    Kiki - asupritor
    Roxana - artist fotograf (pret special pentru nunti si botezuri)

    Roxana

    ReplyDelete
  2. Anonymous12/05/2007

    Am curaj doar daca sunt si eu pe acolo sa supraveghez desfasurarea ostilitatilor. Altfel...

    Irina_engl

    ReplyDelete
  3. Ai ghicit bine Roxy.Nu stiu daca iti amintesti dar ai surprins 3 faze ale acestui eveniment.Momentul pregatirii loviturii,lovirea si expresia lui Manu dupa eveniment.Dar nu prea aveam cum sa le pun pe toate 3 in post..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts