Cena de navidad


Aseara am avut prima cina de Craciun din viata mea-aci neincluzand cinele cu familia-ca doar nu mancam de nimic de Craciun.In cei doi ani in care am lucrat ,nu am avut parte de asa ceva;prin agentii se practica mai mult un mini-teambulding sau un farm-trip.
Locatia,nu cum ati crede un restaurant tipic spaniol sau catalan,ca acelea sunt un pic cam scumpute si stiti bine cum e viata de student.Ci unul chino-thailandez.Nu a contat prea mult sincer mancarea sau bautura, ci atmosfera.Am avut pana acu norocul de a nimeri colegi super de treaba pe oriunde am trecut.Si de data asta am avut norocu.Fu o atmosfera chiar faina,3 ore petrecute cu folos.
In ceea ce priveste mancarea,sincer nu m-am dat niciodata in vant dupa cea chineza;in afara de faptul ca e gatita okey,nu ma impresioneaza.Si a fost destul de multa aseara,plus ca inainte de cine a fost si o mica intalnire la facultate,organizata de profesori,cu putina sampanie si multe multe dulciuri.
Sincer cred-in general vorbind-aceste intalniri ar trebui organizate mai des;nu de aia ma tot zbateam eu sa va scot la beri..si mereu cu acelasi rezultat..doar eu si Berdi:)).
Sper ca ati avut o petrecere de Craciun reusita....

Comments

Popular Posts