Cocostarc

Somnoros astept ca infrigurare ca o voce inregistrata probabil la o ora decenta sa imi comunica ca am ajuns iar la destinatia final.Inca o zi de munca de vede in fata.Insa azi in fata mea a aparut un mic cocostarc.O tipa cei drept putin mai inalta decat mine mi-a luat toata vederea dinspre tavanul metroului.
Nu intaltimea ei ,fata draguta si bine machiata imi atrage atentia.Sau faptul ca e mai slaba decat un pai lasat sub un soare arzator timp de secole.Ci mesajul de pe geata ei: I am not a skinny girl .I am a real women.

Mai arunc inca o privire inspre cele 2 bete ce li se spune picoare.Si incerc sa imi dau seama ce a fost in capul ei cand si-a cumparat aceasta geata cu mesajul asta plin de intelepciune.Nimic.Asta e raspunsul.
Ok fatuca..esti extrem de slaba..toata lumea probabil iti spune acest lucru zi de zi.Si tu nu.Nu vrei sa recunosti ca esti doar un simplu bat.A trebuit sa iti cumperi lucruri cu insemne ca sa iti contrazici prietenii fara a deschide gurita.

Comments

  1. Anonymous11/10/2008

    oh, man! fata avea simtul umorului. si nu prea ii pasa ce cred ai de prin jur :P

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts