Efecte secundare

Dimineata esti mereu in intarziere.Chiar daca te scoli mai devreme decat ti-ai propus tot nu reusesti sa faci totul in timp util.Si o zi perfecta incepe cu un lift stricat.O mica miscare de dimineata nu strica.De la etajul 8.Insa cand mai ai putin iti aduci aminte ca ai uitat sa dai apa calda la incet.Te intorci.Si esti in intarziere si mai mult.Bineinteles liftul nu si-a revenit intre timp si tot pe scari o iei cu ultimele puteri.Bineinteles din cauza intoarcerii se pierde si autobuzul.Pana vine urmatorul se mai aduna minute de intarziere.
Se plateste telefonul care fusese oprit cu o zi inainte din cauza neplatii la timp.In autobuzul de intoarcere spre metrou o mica adiere face ca biletul ce urma sa fie compostat sa zboara lin spre jos.In timp ce este ridicat dintr-un loc ce cu greu iti inchipuiai ca va ajunge ai parte si de o intindere.Cu ultimele puteri te tarasti spre metrou.Si totusi nu e sambata dar astazi s-a nimerit sa vina cu o intarziere demna de cartea recordurilor.Minute de intarziere ce tot se aduna.
La Eroilor piciorul ranit inca se vaita.Insa accidentele se tin lat.O fiinta in rosu se opreste brusc in fata mea sa vada o stire pe ecranele de la metrou.Numai instinctul face sa nu dau peste ea si sa provoc un accident in lant.Insa totusi de ce m-am oprit?!.Bineinteles intarzii si la birou.
Seara se incheie cu o pisica ce se pune in mijlocul drumului si imi face ca inima sa ajunga la cote inimaginabile.De fapt era o piscuta ce isi luat cina.
Cauza acestor evenimente.RBS care inca nu mi-a livrat pinul pentru cald si nu am avut cu ce sa imi platesc telefonul la timp.Efectele au fost enumerate mai sus.

Comments

Popular Posts