La revedere

Prieten drag.Mi-ai fost alturi si la bune si la rele.Ai avut grija de mine peste tot.Din Serbia in Spania, din Luxemburg in Bulgaria,din Ungaria in Cehia din Roma la Paris.
Insa a venit si timpul sa ne spunem la revedere.Mai degraba sa imi spui tu la revedere.Stiam ca finalul este inevitabil.Insa speram ca se va amana.Stiam ca te voi pierde pentru totdeauna.Insa ai suportat cu stoicism despatirea.Nu era nevoie de nicio lacrima.Stiu.Nu m-am putut abtine.
Inca imi amitesc prima zi in care te-am intalnit.Era o zi friguroasa de toamna.Dupa o asteptare lunga si plina de emotii in sfarsit ai devenit un prieten pe care nu il voi uita niciodata.Singurul care nu m-a parasit nicio clipa.
Iti multumesc din suflet.Nu voi uitat nici prima calatorie si nici ultimele clipe petrecute impreuna.Prima bere si ultima cafea cu lapte.Primele emotii de calatorie si ultimele clipe de fericire departe de casa.
Prima dragoste nu se uita niciodata.Nu sunt cuvinte spune in vant.Sunt cuvinte spuse cu inima.
La revedere dragul meu pasaport.Nu te voi uita niciodata.

Comments

  1. Anonymous11/21/2008

    Si pe mine m-a durut sufletul cand i-au taiat celui vechi coltul:( dar va fi inca folosit, impreuna cu cel nou. adaposteste intre paginile lui viza de SUA.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts