Concert

Din lipsa excesiva de timp nu am avut nicio secunda oportunitatea de a mai scrie ceva zilele astea.In ultimele 4 zile am ajuns acasa doar sa dorm.Cum se intampla de obicei intalnirile la bere se succed una dupa alta.Si de obicei se intampla sa fie toate in aceiasi saptamana.Da las ca facem o pauza saptamana viitoare sa ne revenim.Sper.
Joi a fost seara de concert OCS in Suburbia.Impreuna cu un moment si 2 beri goale,asta pe la sfarsit, am petrecut o seara excelenta in compania sobolanilor.Unul din cele mai reusite concerte OCS la care am fost pana acu.Si am fost cam la toate.De la atmosfera , la melodiile ce au cazut ca uns pe sufletelul meu si la bis-urile ce parca nu se mai terminau.Pacat ca s-a termiat dupa o ora jumatate.Dar mai urma o zi de munca si ceva iesiri la bere.

Comments

Popular Posts