07-08

Nu o sa fac o review a tot ce mi s-a intamplat in anul 2007 ca nu sunt un om de contabilitate sa fac bilantul pe anul trecut.Desi cursurile de la inceput de an de la facultate sunt pe aceasta tema,contabilitate-bilant.
O sa fac un mic bilant al revelioanelor din cei doi ani.
Niciodata nu am fost un fan al acestui tip de eveniment;trecerea intre ani.Pentru mine a fost si va ramane o noapte ca oricare noapte.
Niciodata nu am stiu unde sa fac revelionul decat cel in ultima zi sau in penultima zi din an.Pentru ca nu prea ma interesat sa ma interesez de locatie si de organizare.
Intrebarea e pe buzele tuturor chiar dupa inceperea noului an.Unde faci revelionul??Si intrebarea continua sa fie pusa luna de luna si mici intensificari prin octombrie-noiembrie si cu un boom in decembrie.Asa a fost si va fi mereu.
Cu siguranta si la anu voi afla tot pe 30 decembrie unde voi face revelionul.Sau 2008 va fi unul mai special??
Niciodata nu imi amintesc unde am facut revelionul.Nu din cauza ca as bea in cantitati industriale si as uita imediat.Nope.Simplu nu imi amintesc.Daca ma intrebati ce am facut in 2005 de revelion.pauza..pauza.
Sincer nu sunt sigur unde am facut revelionul anul trecut;dar parca l-am facut la Cheia.Si tot pe 30 am aflat unde il fac.
Ceea ce tin minte cu siguranta e ca dupa miezul nopti am iesit afara si mi-am pus o dorinta.Si uite ca s-a inplinit.
Revelionul in 2007 a inceput cu o cafea cu lapte si un ecler cu ciocolata la cafeneaua mea preferata din Barcelona.Si cu o tigara Marlboro(pasiv), de la blonda de la bar care si-a baut cortado ei si a mancat un bikini langa mine.Nu cred ca era catalana,ca rar intalnesti catalance blonde.Ce am remarcat a fost geanta Louis Vuitton si inelul de logonda de pe mana.Era chiar frumos..inelul:))
Aveam 3 optiuni de a petrecere revelionul.Ori dormind ( pana la urma tot o sa dorm un revelion,desi se spune ca aduce ghinion),ori online,ori in piata.
In ceea ce priveste desfasurarea evenimentelor de revelion din piata centrala a Barcelonei (Plaza Catalunya),doar un singur cuvand.EXECRABIL.
Sa o luam pe rand.In primul rand plin.plin de italieni,francezi si indienii care si-a inchis pentru prima oara pravaliile cu suveniruri in anul aceste.Peste tot auzeai doar franceza si inmul italiei insotit de scandari fotbalistice de la Forza Roma,Inter si toate echipele din Cizma.
Italieni au facut mult zgomot pentr nimic.Pentru ca zgarcitii de catalani nu au organizat nimic.Si cand spun nimic ma refer la faptul ca nu au avut pic de artificii (noroc cu italienii care au venit cu torte si 3-4 mici artificii si cu indienii care au avut ceva pocnitori).Nici macar un gong la inceput de an.Oricum ceasul ala era si putin in urma,asa ca nici nu stiu cum am trecut in 2008.
Singurl lucru oranizat de catalani a fost incercurirea pietei Catalunya cu garduri si cu controale.Deoarece nu puteai intra in piata decat c u pahare de plastic.Asa ca fu ca la stadion;toate sticlele aruncate in pubele.Nici nu v-ati putea imagina ce de lume era de jur imprejurul acestor garduri care incercuiat piata;tipete,urlaturi,injuraturi la adresa politistilor si ceva mai mult haos.
Si acele garduri au fost inutiele pana la urma.Ca la fina le-au inlaturat ca sa iasa lumea mai usor din piata.Si cei care nu au intrat au inceput sa arunci cu sticlele si pahare si peste tot unde calcai dadeai de cioburi si sticle sparte.
Asa ca pe langa un revelion in club A,mai adaug o locatie care trebuie omisa de revelio.Barcelona.Nu MERITA,s-a dati 600 de euro pe un pachet cat v-ar aduce sa petreceri in revelion pe aci.Sincer cred ca a fost mai frumos si mai interesant la Focsani.Oricum poate ca merita un revelion in piata dar la Paris,Berlin.Londra,Madrid sau Sydney.Dar fara Barcelona.

Ps:Unde faceti revelionul in 2008???

Comments

  1. Anonymous1/14/2008

    Am ajuns sa citesc si eu postul asta. Cam tarziu, stiu, dar am o scuza.
    As opta pentru Sydney. Macar e cald.
    Nici la egipteni nu e cine stie ce. Nu stiu sa petreaca. Oricum, am fost inconjurati de rusi. A cantat o orchestra, 70% muzica ruseasca. Nici ei nu au avut artificii. mancarea stil bufet, cam la fel cu ce aveam zi de zi la masa. Doar ca au aparut niste fructe de mare. Pentru cei care apreciaza gustul vietatilor marine cred ca a fost o surpriza placuta.
    Si cam asta a fost. la nici 2 dimineata eram in camera.
    eu una daca ar fi sa dau bani, as merge la ei la plaja, prin aprilie. Au zis ca atunci e vremea numai buna.

    Irina_engl

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts