Confuz

Ca orice balanta care se respecta,deciziile luate sunt intoarse si analizate pe toate partile.Si odata luata o decizie cu siguranta nu va fi niciodata cea definitiva.Sau cel putin asa ne face placere sa credem.
Asa am crezut si eu ca am luat decizia finala in ceea ce priveste viitorul meu.Dar se pare ca m-am inselat.Cel putin pe moment.Pentru ca peste 2 ore cu siguranta imi voi schimba iar gandurile.Si asa de pe o zi pe alta.Si pe masura ce trec zilele devin din ce in ce mai confuz.Si deciziile se schimba si ele.Astazi, dupa interviu decizia era alta.Peste nici doua ore am revenit la decizia finala,sau mai bine spune pe jumatate!
Azi la interviu am mintit.La intrebarea daca ai de gand sa ramai aci dupa terminarea masterulului, am zis DA!Oare am mintit sau am zis adevarul?Sincer,Efectiv chiar nu stiu.Da chiar deloc.
Sa ii mai dau o sansa taximetristei "vrajioare" (revin cu un alt post in 2-3 saptamani ).Nu stiu..Sunt la fel de confuz ca acum 25 de ani cand m-am nascut.Unde am nimerit!!Ce se intampla cu mine!
Macar acum 25 de ani nu trebuia sa iau prea multe decezii....

Comments

Popular Posts