Examene

Mereu mi-a fost un pic frica de examene.Sau mai bine spus teama.Dar pana la urma le-am luat pe toate si viata a mers mai departe.Si dupa o pauza de doi ani si ceva fara examene uite ca au reinceput.Si mi-a fost destul de greu sa invat pentru ca am cam uitat cum sa inveti:))
Nu stiu ce a fost in capul meu de am crezut ca la Master nu sunt examene.Doar proiectul de dizertatie.Am ramas un pic uimit cand profesorul ne-a comunicat ca vom avea si examene.Si nu am fost singurul din clasa sa stiti.
Oricum tot el ne-a informat ca nu are rost sa ne stresam prea mult pentru examen ca va fi usor.Zis si facut.Vine ziua examenului.Toata lumea mai mult curioasa ce fel de subiecte vor fi.Surpriza..Greu nu a fost dar au fost 8 subiecte in total!!Si asta doar intr-o ora si 45 de minute!!Sincer am scris mai mult ca la licenta.Si a fost bine pentru primul meu examen de pe aci.Cu siguranta o sa fac mai bine la urmatoarele.
Creditele sunt in buzunarul meu,totul decurge conform planului..
Nu conteaza notele.Conteaza doar sa treci si cel mai important cu ce ramai in capusor dupa aceeia si sa fii in stare sa aplici ceea ce ai invat.

Comments

  1. Anonymous1/11/2008

    Bafta in continuare!

    de la un amic (sper ca nu e mult spus)

    ReplyDelete
  2. Multumesc.Dar nu stiu daca e mult sau putin spus deoarece nu stiu despre ce amic e vorba..Banuiesc,dar nu vrea sa gresesc..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts