Carbon de Reyes

Cum spaniolii sunt catolici in marea lor majoritate, nu au auzit de Sfantul Nicolae.Si ce si-au zis ei;in loc de un sfant care aduce cadouri hai sa creem 3.Si asa pe 5ianuarie pe seara, vin Los Reyes care aduc cadauri copiilor (precum Sf.Nicolae pe 6 decembrie).Numai ca Reyes astia sunt 3,astfel incat copii primesc de 3 ori mai multe cadouri..Mey asta chiar e discriminare.Asta ar fi insemnat daca m-am fi nascut in Spania as fi primit pana acum de 3 ori mai multe cadouri?!!Damm it..imi vreau partea de cadouri pierdute pana acum.
Cum la noi e traditia cu nuielusa drept cadou pentru copii sau de ce nu adultii care nu au fost cuminti de-a lungul anului,pe aci traditia este cu Carbon, in traducere carbune.
Cum nu am fost prea cuminte anul trecut Reyes vor veni si la mine cu un saculet de carbon.Dar surpriza...chiar daca pe saculet scrie Carbon de Reyes si are un miros de taciune pe o mica eticheta am descoperit mesajul"Conform traditiei,copii care nu s-au purtat corespunzator in anul precedent,primesc de la Reyes,Carbon.Dar cum tu ai fost cuminte,carbunele tau este extrem de dulce".O mica prajitura;insa eu nu as manca-o.O las in pungulita pana la vara,poate capata valoare.Inca nu am desfacut saculetul,dar cu siguranta e turron..sau cine stie....doar carbune..

Comments

Popular Posts