2012


Mereu am stiu ce voi face in viata.Nu chiar din prima zi din viata ci din a doua....

Sunt o persoana previzibila in ceea ce priveste actiunile pe care le interprind.Logic,pentru ca imi place sa imi planific timpul de zi cu zi.Si apoi an cu an.Nu chiar pentru toata viata.Jumatate din ea as spune.Si care ar fi motvul?Pai nu prea vreau sa ma surprinda viata.

Pasiunile se transforma in meseri.Si cum pasiunea principala a fost geografia, mi-am imaginat si dorit mereu sa lucrez in acest domeniu.Sau cel putin relationat cu notiuni de geografie, in cazul meu Turismul..Am stiut si dorit inca din clasa a 10 ca voi da la Geografie.Alaturarea unei limbi straine a fost doar o intamplare fericita.

In ceea ce priveste a doua pasiunea aceea de a vizita cat mai multor tari,am inceput sa o pun in practica o data cu bursa lunar pe care am luat-o din anul doi de facultate daca nu ma insel.Cu fiecare banut strans mi-am propus sa vad cat mai multe destinatii.Si am vazut ceva in 2 ani de zile.

Ce am stiut cu siguranta ca nu o sa fac masterul in Romania.Mi-am propus inca din anul 3 de facultate sa il fac in strainate.Unde?Putea fi oriunde..Olanda.Germania..dar a fost sa fie in Spania.Si uite-ma aci.

Asta e la trecut.Ce mi-am programta pentru viitor?Pana in 2012 mai exact.Previziunile erau frumos aranjate in creirasul meu pana in acel an.Si mereu m-am intrebat de ce am ales acel an.Motivele ar fi doua.Primul l-am aflat acu vreo luna de la Mada,care in "scurtul " ei comentariu despre excursia in America de Sud a inserat in descrie si faptul ca sfarsitu lumii conform civilizatiei Maya va fi in 2012.Vom vedea.Toate la timpul lor.

Sa le luam pe rand.In ceea ce priveste destinatiile vizate pentru anii ce vin acestea sunt:Munchen,Londra,Croatia ( ca dupa atata mers mai vreua sa ma si odihnesc un pic la plaja) ,un festival ceva ( depinde de trupe) si de ce nu a treia oara la rand Budapesta. ( (Manu here I come,dar nu stiu inca cand exact ).Dublin ,Australia si Noua Zeelanda (2009) si Tarile Nordice si Baltince (2010).Asta in mare ca nu se stie nicodata ce destinatie surpriza voi alege.

Pe plan profesional dupa cum ati vazut sunt un pic confuz.Numai ca destinatiile de mai sus nu vor fi posibile fara acest parametru.Vom vedeam poate ma bag pe marketing sau raman pe turism simplu..Aci nu mai depinde doar de mine:))

Si urmeaza anul 2011 cand in sfarsit mi se pun catusele,scuze adica am de gand sa ma insor.Ca o mica paranteza ce e mi se pare funny e cuvantul Esposa in spaniola,care inseamna sotie, insa la plurar Espoas inseamna catuse!!! mYap.Acu sa vedem cine ma mai ia pana atunci...Si deja m-am gandit si selectionat numele viitorilor copii..(cel putin in cazul in care va fi fata.inca sunt indecis la numele de baiat).

Si urmeaza 2012,oare insuratoarea inseamna sfarsitul unei vietii? Sau doar sfarsitul vietii planificate si inceperea celei pline de neprevazut?Acesta ar fi al doilea motiv.

Dupa cum vedeti obiectivele sunt bine definite si cu siguranta fiecare obiectiv este insotit de o strategie.Trust me..

Si asa a fost pana in acest moment.Pentru ca tot ce mi-am propus si planificat s-a si intamplat.Si de ce nu s-ar indeplini si de acum in colo?Pai cu siguranta asa va fi...

Cum cu o melodie poti spune multe..



mesajul....

inauntru....

Comments

Popular Posts