Sanatos

Nu stiu cum am facut dar ultima data cand am trecut pe la supermarket am ajuns la casa numai cu produse cu continut scazut in grasimi.De la painea dietetica,la salate cereale Fitness.Sincer nu asta a fost intentia mea dar s-a nimerit sa aleg aceste produse la intamplare.
In timp ce imi mancam cerealele cu lapticul aferent (apropo am devenit dependent de lapte,ca de bere stiam ca sunt:)),am observat pe cutia de cereale o mica formula.Formula ce se referea numarul calorii necesare fiecarei persoane zi de zi pentru pentru a duce o viata normala,fara excese gastronomice.
Conformt ecuatiei de pe cutia cu cereale Nestle imi e de ajuns 1550 calori pe zi.Insa mi s-a parut un pic prea putin.Am cautat pe google alta formula,si am gasit ecuatia creata de Harris si Benedict.Rezultatul:1763 calorii.Diferenta de 200 de calorii,e ceva nu?Ori Nestele vrea sa ne faca sa mancam mai putin ori Harris si Benedict au gresit.
Insa inainte de a gasi aceste 2 formule,intrand intamplator Mcdonals am observat ca au pus pe site un mic simulator de cate calorii face un pranz pe la ei.Sincer am selectat cele mai mici portii si cel mult 4 produse in total ( cu desert inclus) si am ajuns la cifra colosala de aproape 1900 de calorii.Adica putin mai mult cat are nevoie organismul tau.Si asta doar de la o micuta si simpluta masa de la Mac.
Stiu ca va e cam frica sa va urcati pe cantar.Sincer si mie imi e cam frica sa ma mai urc.Nu ca m-am ingrasat peste masura ci imi e frica sa vad cat am mai slabit.Nu ca ar fi un lucru rau.Dar dupa o perioada extrem de lunga,am ajuns iar sub 70 de kilograme.Sa fiu mai exact 67.Kilograme pe care le-am avut doar in timpul facultatii,in perioada in care mergeam de cel putin o data pe munte.Si eram si mai tanar:)).Asa ca daca vreti sa tineti vreo cura de slabire va invit in Spania 3-4 luni si va garantez pierderea a minim 6 kilograme.Fara nici un efort in plus...doar avionul dus intors :))

Cele doua ecuatii sunt urmatoarele:

Harris si Benedict:

TMB = 66 + ( 13.7 x Kg) + ( 5 x Inaltimea in cm ) - ( 6,8 x varsta )= Pentru Barbati
TMB = 65,5 + ( 9.6 x Kg ) + ( 1,7 x Inaltimea in cm) - ( 4,7 x varsta )=Pentru femei

Nestle:

Kilograme x 9,6=K
Inaltimea x 1,9=I
Varsta x 4,7=V

I+K-V+655=TMB

Comments

Popular Posts