24 ianuarie

Ziua Unirii intre Moldova si Muntenia.Ziua in care Base vine la Focsani sa danseze hora Unirii.Dar nu vorbim in urmatoarele randuri despre nici unul din evenimentele mentionate.
Astazi se serbeaza zilele Colegiului National "Unirea"Focsani.142 de ani daca nu ma insel.
Locul in care mi-am petrecut cea mai mare parte din viata,daca e sa contabilizam orele pe fiecare locatie in parte.8 ani in total.8 ani fara de care nu as fi fost persoana care sunt acum si in nici un caz nu as fi fost pe aci.
Da ce imi veni sa scriu despre trecut?Sa scriu despre prezent?Pe asta il gandesc nu il traiesc..Sa scriu despre viitor..in curand:))).
Oricum zielele de 24 ianuarie erau mereu asteptate deoarece erau zile libere!!In ghilimele.La scoala tot trebuia sa venim dar parca nu se tineau ore.Ceea ce nu imi amintesc bine sunt activitatile ce se desfasurau in acea zi.Sincer imi amintesc de 2 evenimente;unul despre Apa ca resursa.Mi s-a parut interesant la inceput,dar a fost in dezastru pana la urma .Iar al doilea eveniment de care imi aduc aminte,dar destul de vag, a fost organizat de Atarcicov (el) pe o tema sincer ce nu mi-o amintesc.
Dar imi amintesc cel mai bine ca de cele mai multe ori zilele de 24 ianuarie le petreceam in AIDA sau prin parc si la Morcov asta pe la inceputuri cand inca nu descoperisem magicul si irezistibilul loc numit AIDA.Poate de asta nu imi amintesc de evenimentele organizate pe vremea noastra!!

Mandru ca sunt UNIRIST!

Comments

Popular Posts