Ultima zi

.... nu din viata mea ca o sa va mai bantui cu iesirile la bere ( din vara reincepe sezonul 6:),inca vreo 80 de ani. si nici in Barcelona ca mai am vreo 5 luni si un picut....
Uite ca a venit si ultima zi din anul 2007;sincer astept sa se termine 07 si sa inceapa 08.Nu stiu de ce;2007 poate fi considerat un an bun atat pentru productia vin cat si pentru mine.Dar daca a fost bun, de ce astep sa se incheie?Pai poate ca ma astept ca 2008 sa fie si mai bun din mai multe puncte de vedere?Cu siguranta;de la an la an evoluam;in bine cel putin in cazul meu asa e sigur.
Si pentru ca vreau sa cred ca 2008 va fi anul meu.Anul KIKI..
Ultima zi a anului mi-am petrecut-o sculandu-ma la 11 jumatate.Uff ce bine e viata de student.Am si uitat cu e sa te scol dimineata pe racoare.Aci ar trebui sa ies afara pe la 4 dimineata ca sa mai simti un pic de racoare.
Spre marea mea suprindere aveam jumatate din lista de messanger plina.Dar nu e 31 decembrie??Lumea inca mai munceste?Ce e si cu capitalismul asta.
Nu stiu cum am avut norocul pana acum sa nu muncesc pe 31 in cei doi ani petrecuti printre clasa muncitoare.Poate sunt putin norocos din fire,doar putin...
Si am iesit putin la cumparaturi prin cartier;alta supriza lume lume lume.plin de lume.Cozi la supermarket,la lotto la brutarie,peste tot.Plin de masina,trafic.Nici de Craciun nu am vazut atata agitatie si nici nu vrea sa ma gandesc cum e prin centru la ora asta.Va spun eu plin de turisti;toate hotelurile sunt plinte confirm unui articol din Vanguardia.Si nu inteleg de ce aleg oamenii ca locatie Barcelona de Anul Nou.La cat de zgarciti sunt catalanii,nu fac mare branza in piata locala.Putine artificii,aprind Turnul Agbar si atat.Noroc cu europenii si imigrantii care mai sunt pe aci care mai fac putina atmosfera.In rest anul acest vor interzice accesul cu pahare din sticla in piata si vor fi admise doar cele din platisc,ca se pare anul trecut le-au trebuit ceva timp sa stranga paharele sparte.
Hasta luego 007....que tal 008.....

Comments

Popular Posts