Batranica de la 3

O data la 3 saptamani vine vremea sa imi spal rufele.Dar nu in public.Ci la masina de spalat de pe terasa.Drumul spre rufele mai curate trece si pe la etajul trei.De fiecare data cand trec pe acolo,usa de la un apartament este mereu deschisa.Este batranica de la trei.
Fiecare dintre noi stie cum e cu batranii din blocurile noastre.Sacaitori,mereu sa vada cine a venit pe la noi si cat a stat.Si lista poate continua.Ce mai, spionii secolului 21;nimic nu le scapa.Nu stiu de ce am impresia,sau poate e doar o parere subiectiva,ca batraneii de pe aci nu sunt asa de buni spioni ca ai nostri.Lumea isi vede doar de viata lor.
Oricum batranica de la 3,apare mereu in usa cand aude un zgomot pe scara dar in special cand aude cum se deschide usa de la terasa unde se pun rufele la urcat.Si de fiecare data cand cobor ea este in usa.Mereu cu cate o intrebare;insa doar cu intentia de a vedea ce mai faci,cu dorinta de comunicare.Ca din cate am observat sta singura.
Oricum au mai trecut 3 saptamani si a venit iar timpul de spalat,rufe.In timp ce imi intindeam fara nici o regula rufele pe sarma aud cum se deschide usa de la terasa.Si surpriza;batranica de la 3.Care,ce si-a zis;hai sa vedem cine iti intinde rufele.Si avea si pretex;sa isi ia cele 3-4 prosoape care le avea pe sarma.Si ca de obicei a intrat in vorba.Din fire nu prea sunt o persoana prea vorbareata,dar trebuia sa ii raspund femeii ce ma intreba.Revenind la rufe,pe care le intindeam fara nicio logica de a se usca secolul acesta,intra in scena batranica.Care nu s-a lasat pana cand nu mi-a rearanjat toate rufele.Oricum,dupa aceasta noua lectia de cum se pun rufele la uscat,cred ca o sa trec examenul final.
Si spre marea mea surpriza, a doua zi,rufele se uscasera de parca au fost uscate cu foenul!!Si in nici 24 de ore.Sau poate e de la vant sau de la cele 17 grade,peste 0,sau chiar batranica de la 3 a fost principala "vinovata"???!

Comments

Popular Posts