Am aflat..

cine ma tot suna.Am avut eu o presimtire dar nu eram sigur.Cum am aflat?!!Mi-au dat mail pana la urma:)).Cine sunt ei?!!Pai CARLSON WAGONLIT TRAVEL;cei care lucreaza in domeniul turismului stiu despre cine vorbesc.Sunt cred ca a doua companie pe plan mondial in domeniul turismului.Not bad!!Si saracii au fost destul de insistenti sa ma tot caute timp de 2 saptamani?Cam mult;nu au gasit ei om in perioada asta?Nu stiu ce sa zic.Maine trebuie sa ii sun si sa stabilim ce si cum.
Ar trebui sa schim titlul postului-Primul interviu, in primele interviuri.Cum asa..au mai aparut altele intre timp.Maine il am pe primul-la IberoJet pe departamentul rezervari.Dar nu prea imi place programul de lucru.Acu..ce sa zic si eu.am de unde alege..sau imi fac sperante???Nu stiu ce sa zic.Oricum orice telefon,care te cheama la un interviu,iti ridica moralul.Va da-ti seama cum ma simt eu..Am primit 3:))).Oricum sunt sanse sa nu fie la nici una,cum sunt sanse sa fie la toate 3,adica voi avea posibilitatea de a alege.wowww.sound nice..

Va tin la curent no matter what cu un post separat pentru fiecare interviu..

Comments

Popular Posts