Steaua 1-Dinamo 0


Dupa cum stiti prima dragoste nu se uita, in cazul meu fotbalul, respectiv Steaua.Multumita vecinului( u are the best man!!!) si a unui program am vazut meciul live pe net.Am fost si trist si bucuros in acelasi timp.De ce trist;e usor de ghicit.Nu am fost prezent pe stadion.E primul derby pierdut (live vorbind) in ultimii 9 ani de cand ma tot duc pe stadion.Oricum cu mine in tribuna atmosfera ar fi fost mult mai incendiara:)).Bucuros, ca i-am batut pe caini chiar daca nu am jucat nemaipomenit.Si cum norocul tine cu cei buni:)).Probabil ca or sa fie si alte derby-uri pe care o sa le ratez,dar macar sa le vad la televizor.
Sper sa nu fie incidente intre fani dupa meci;am citit ce s-a intamplat inainte.Uff,asta ma intristeaza mai mult;gradul de civilizatie e inca la un nivel mediocru.Anul trecut am fost la Roma-Lazio;si stiti ce incidente sunt pe la ei.Am ramas socat cand am vazut ca fanii celor doua echipe calatoarea in acelasi autobuz si cantau si se injurau reciproc,fara nici un incident si fara nici un politist in tribuna.Si mai ales la stadion, cand fanii laziali (oastetii acestui meci-numai ultarsi) intrau pe aceleasi porti cu fanii romei.Oare cand vom vedea si noi acest lucru la un meci intre Steaua si Dinamo?!?!!

Inca o data scuze pentru acest post,putin ne la locul lui,dar sunt bucuros.Mersi Dica si Rica:))

Mereu Ros-Albastru:))

Comments

  1. Anonymous11/26/2007

    Recunosc infrangerea. Si zenga si-a dat demisia. Dupa parerea mea nu trebuia. era baiat bun. Au jucat aia prost. Si a mai fost si frig si ceata. Oricum, rusine suporterilor de ambele parti. Si in primul rand stelistilor, ca ei au sarit primii la bataie inainte de meci. Dar nici ceilalti nu au stat in banca lor. Cei mai norocosi (nu si cei mai buni) au castigat. Poate data viitoare o sa fie mai bine.

    Irina_engl

    ReplyDelete
  2. Pai la Dinamo doar antrenorii vad ca pleaca nu conducatorii sau jucatorii care sunt de vina.Nu stiu cine a fost d e vina la bataie dar oricum e neplacut sa vezi ca se intampla asemenea lucruri.
    Doar stii..norocul tine cu cei buni:))

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts