Dorm cu ingerii din nou..dorm


Ca sa citez un cantec superb al celor de la OCS(Omul cu Sobolani, pentru cei care nu sunt la curent cu acest gen de muzica).Nope, inca nu am ajuns prin Rai,desi cunosc unele persoane care ar dori sa ma viziteze si pe acolo:)).

Revenind la somn, ca despre asta e vorba aci.M-a terminat clima de aci, sau cel putin inca nu m-am acomodat.Sper sa o fac cat mai repede.De ce , poate va intrebati?Nu o fi bine sa dormi.Da e minunat dar nici 11-12 ore pe noapte. Dorm ca un porcusor..asa de mult dorm..Ca asa cum spuneam clima de pe aci, iti induce o stare de moleseala si de somn continuu.Siesta cred ca a venit ca un lucru firesc, in sensul ca te scoli dimineata, te duci la munca si intre 1 juma si 4 jumatate, somn sau pauza.Uite cam pe la acest nivel trebuie sa ajung si eu,dar asta inseamna gasirea un job, lucru nu prea usor de realizat..dar inca nu am inceput sa caut:))).Oricum pana atunci o sa incerc sa imi impun sa ma scol in fiecare zi mai devreme cu 15 minute,si s ajung de la 11.30 la 10..si apoi 9.30 cam in 2-3 saptamani.Realizabil nu?Sper..

Somn usor.si scurt.de ala normal 7-8 ore pe noapte:)) si sa aveti parte si de ingerasi..

Comments

Popular Posts