My world

Vorbim de lumea agentilor si a agentiilor de turism.Zilele acestea e un targ de turism ce se desfasoara in Barcelona(EIBMT).Dar pana a ajunge acolo a trebuit sa iau metroul.Si am avut norocul de a asculta ultimele manele in voga;ce dor imi era de o manea autentica:)).Cat am fost la targ,de abia asteptam sa plec ca sa ajung acasa si sa bag un Vijelie si Sorinel Pustiu.Glumesc...doar ma stiti.
Sa revenim la subiect.A fost primul meu targ international la care am participat.Din varii motive nu am ajuns decat la cele locale,de prin Bucuresti.Mi-a placut;nu atat standurile si pliantele ci lumea,my world.E ceva special,e ca un drog cel putin pentru mine,sa fie prezent in aceasta lume a agentilor de turism.O lume calatoare ce mai..ca pe spiritul meu.Am stat mai mult pe la standul Romaniei,dragutel,se putea mai mult,dar tinand cont ca e un targ doar pentru agentiile de turism e in regula.Insa lumea nu prea era interesanta.in afara de cei care aveau deja dinainte intalniri stabilite.
Oricum mi-am facut rezerva de pixuri si plasute super faine;la standul Turciei se fac pe loc inele faine,la cel al Lituaniei niste bratari faine,iar plasuta din in de la standul Mexicului e cea mai cautata.Maine sper sa iau maine.
Sper sa revin cat de curand in lumea asta..dupa cum o sa vedeti in postul de mai jos..

Comments

  1. Anonymous11/29/2007

    Inteleg sentimentul. Dintr-un avant al sefului am ajuns anul trecut la Targul International de la Londra. Pe langa faptul ca am vizit cam tot ce se putea in 6 zile, am avut ocazia sa vad cum e la un targ adevarat. Mii de oameni, sute de standuri extrem de bine organizate si semnalizate. Desi erau foarte multi vizitatori, nu parea aglomerat. Oricum, spatiul e imens. Un hangar caruia nu-i vezi marginile.
    Cel mai mult mi-a placut partea africana. Erau toti costumati si aveau pliante frumoase.

    Frumoasa experienta!

    Irina_engl

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts