La Caixa

Adica una din cele mai importante banci din Spania, a treia ca marime daca nu ma insel.A trebuit sa imi fac si eu in cont..si m-am dus saptamana trecuta.Iar pentru un amarat de cont a trebuit sa stau aproximativ 40 de minute.Deoarece inca nu aveam actele ca rezident mi-am facut un cont ca strain;dar se pare ca nimeni din agentie nu mai facuse asa ceva pana atunci.Domnita de la ghiseu a tot incercat, dar fara folos vreo 10 minute, dupa care a fost chemat un coleg.nici el nu a reusit mare lucru;a venit si seful agentie care vine cu ideea stralucita de a suna la sediu central ca dee poate aia stiu mai multe.Se pare ca au stiut..dar totusi a durat 40 minute.

De vina era seria de buletin care nu avea destule cifre.

Si vorbim de personal calificat in Spania?As spune mai degrba de imigranti calificati ca spaniolii stiu doar sa vorbeasca.cam non-stop..dar asta e alta poveste.

Comments

Popular Posts