Educatie civica



Nu stiu cati dintre voi au apucat sa aibe la scoala si aceasta materie.La vremea respectiva mi s-a parut inutila;insa acum nu.Ce am invatat?Ca am dreptul si obligatia morala de a merge la vot si a vota.Asta am si facut astazi,chiar daca sectia consulara din Barcelona nu e chiar la capatul strazii (cam la 45 minute cu metroul si pe jos).Insa se pare ca voi fi doar unu din cei 22,79% dintre romani care au votat(Conform BEC,ora 18.00).Si nu cred ca in 3 ore se va trece de 25%.Insa despre altceva e vorba.
In Catalunya sunt inregistrati cu acte vreo 63.000 de romani.Zile trecute am intrat pe situl MAE,sa vad daca se poate vota si unde.Si am ramas socat de faptul ca s-au acolat doar 3300 de buletine de vot!!!Am zis.doar atat??Doar 20% dintre romanii de pe aci au voie sa voteze?Dar stiau ei ce stiau.La ora 6,cand am votat eu eram al 154 persoana care a facut acest lucru si batea vantul pe la consulat.Fetele de acolo sperau sa se ajunga la 200 de persoane.Asta ce inseamna.ca romanilor de pe aci nu le mai pasa de viitorul celor de acasa? de cine ii va conduce?ca nu mai au de gand sa se mai intoarca?Nu stiu.poate toate optiunile la un loc.Oricum eu an votat.Cu cine?Cu cine votez de obicei:)).
Intrebarea mea este?Voi ati votat?

Comments

  1. Anonymous11/26/2007

    De data asta nu am votat. E prima data cand nu merg la vot. Dar nu m-a convins nimeni. Sa merg doar ca sa mai am o stampila pe buletin? Nu. La TV s-au certat ca chiorii. Au ajuns sa bage in partide oameni cu nume cunoscute doar=doar ii voteaza cineva. Oricum merge cine trebuie. A castigat PD-ul asa cum se presupunea si vor avea in jur de 14 locuri (din cele 35 ale Romaniei). Fiecare si-a luat portia. Si pd, si psd, pnl, udmr...toti. Multi dintre cei care au aparut la tv si care vor merge nu prea au nimic in comun cu parlamentul european. dar au bani si asta rezolva tot. si-au cumparat locul in fruntea listei.
    asta poate nu se aplica la toata lumea, dar e trei sferturi valabila.
    Ma bucur de un singur lucru. becali nu a facut nimic cu partidul lui. mai lipsea sa apara pe acolo razboinicul luminii. ne faceam de un mare ras.

    Irina_engl

    ReplyDelete
  2. Da,din fericire nu am vazut razboiul mediatic de care vorbesti.Sincer si mie imi pare bine ca Becali nu a castigat locul mult ravnit in Parlamentul European.Insa daca ma gandesc mai bine,daca lua un loc,era mai mult plecat si scapam de cioban de la Steaua....

    ReplyDelete
  3. Anonymous11/26/2007

    Da, si trimiteam un cioban in parlamentul european?? ce zici tu! lasa-l la iarba verde, ca asa e invatzat. sa le zica alora acolo la bruxlles ca el e cel mai tare :)) ne facem cu ou si cu otzet

    Irina_engl

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts