Primul Amic



Poate va intrebati de ce nu amica?..asa a fost sa fie..momentan

Pai nu e catalan si nici spaniol ca dee exista o diferenta intre aceste doua entitati.In prima parte a aventurii mele prin pe aci am stat dupa cum bine stiti la un hostel.Si cum nu exista hostel in care sa fi stat fara sa nu intalnesc un australian/australianca.uite ca fu cazul si aci.

De ce m-am imprietenit cat de cat cu acest aussie..pai in primul rand e si el balanta..lucra pe care l-am aflat ulterior cand trebuia sa ma duc la ziua lui la o bere-dar nu am fost ca nu eram in the mood sa zic asa.In al doilea rand.si el va stau pe aci o perioada nedefinita de timp..inca un lucru un comun.Si asa am ajuns sa facem schimb si de numere de telefoane..si ceea ce e mai interesant..e ca el e cel care mai da din cand in cand cate un sms..un viitor amic bun.Oricum e un inceput...De intalnit la vreo bere, nu prea am iesit de vreo 2 saptamani, dar timp e si berea buna:)).

In ceea ce priveste partea feminina..o colega de la facultate sta prin acelasi cartier cam si mine si merem impreuna in drum spre casa.Fata de nimeni e un pas inainte.ca mai am si eu cine sa mai vorbesc:)).Ea e frantuzoaica..asa ca stiti ca nu prea ma dau in vant dupa natia lor.dar asta e;vremurile le cer..

Well ca o incheire se pare ca blogul e cat de cat vizitat si citit.si unii mi-au spus sa scriu mai mult;voi scrie in masura in care voi avea ce scrie.Pe weekend revin cu 2 noi teme..Mi facultat y Ghid turistic Barcelona pentru incepatori..

Ps:la mine acu toate zilele sunt weekend..asa ca:))poate fi oricand..

Si am adaugat si o poza..dar nu e din Barcelona sau cu mine..E o mica fetita, care cred eu se potriveste cu acest mesaj.Mersi Cristi ca ai participat la conceperea unui ingeras:)))

Comments

Popular Posts