Dor de munca

A cam inceput sa imi fie dor de a munci din nou.Probabil cei care muncesti in momentul in care imi citesc postul le vine sa arunce cu oua in mine.Puteti sa aruncati:))) imi plac ouale ochi:)).Nu stiu de ce imi e dor mai mult;de partenerii cu care lucram,de colegi sau de munca propriu zis.Cred ca de primele doua varinate.
Oricum mereu am facut doar ce mi-a placut;si munca ma prins si pe mine.Da, imi place sa muncesc,si nu o fac pentru bani.O fac pentru ca imi place;si cred ca de aicea vine si dorul de munca,din placerea cu care lucrezi.Si mereu am facut-o din placere.Si mereu am urat persoanele (agentii de turism) care nu o fac de placere si doar ca o obligatie.
Si oricum,cu siguranta nu am de gand sa schimb lumea in care lucrez.
Cand voi munci iara?Nu stiu ce sa va zic.Interviul de miercuri fu asa si asa;nu eram ceea ce cautau ei,dar nici eu.Cel de vineri a fost amanat pentru vinerea viitoare si astept sa vad daca cei de la CWT mai dau vreun semn.
Asa ca sper ca si voi munciti din placere......

Comments

  1. Anonymous11/30/2007

    Mai multe detalii despre inerviu, va rugam, domnule blogger. Cum si eu caut in disperare un nou job, as vrea sa stiu cam cum abordeaza problema angajatului strainii. Ce te-au intrebat?

    Irina_engl

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts