Michelin

Nu am apucat sa multumesc inca o data pentru cadourile extrem de utile pe care le-am primit de ziua mea.Unul din ele Ghidul Strazilor din Barcelona editat de Michelin, cadou de la domnul Mircea si domnisoara Gaby:)).Sincer nu stiu ce m-as fi facut fara acest ghid,care s-a dovedit extrem de util si folositor pana in acest moment.Insa astazi a avut o mica scapare.A trebuit sa ma duc la un notar sa imi legalizez niste acte.Insa am cautat aceea strada cred ca 20 de minute.Aveam harta in mana,eram pe stradutele care ducea pe acea strada,si cand s-a dau in ea, poc dadeam in alta.Pana l-a urma am cedat si am intrebat.Intre timp strada si-a schimbat denumirea si a capatat alt nume.Dee Michelin nu cred ca a avut cunostinta de aceasta modificare.Ceea ce era si mai interesant era ca pe bloc scria numele nou al strazii iar la interfon numele vechi:)).

Inca nu am folosit ustensilele de gatit,probabil mai incolo,dar papuceii au fost si ei de un real folos.

Comments

Popular Posts