O veste buna

Primisi pe mailul personal de la facultate cum ca mai am de platit ceva la Master;si pe deasupra mai era scris si in catalana;era sa fac infract ce mai..Dupa ce nu toate lucrurile erau roz-in capusorul meu vorbind-asta imi mai lipsea, o gaura in buget.Raspund cu un mail si intreb cat mai am de dat;raspunsul vine destul de repede,vreo 250 de Euro imi spune tipa de pe cealalta parte de dealului..Ce mai,chiria pe o luna.Refac calculele si vad ca cel putin din punctul meu de vedere totul era in ordine;ii transmit si ei calculele facute de mine si vine si raspunsul ei ca a uitat nu stiu de ce transfer facut de mine la inceput.

Dar ceea ce e si mai fain e ca acu trebuie sa imi dea ei banii astia inapoi-nu stiu ce discount mi-au aplicat,si acu astep sa vad despre ce suma e vorba.O fi chiria pe o luna doua.berea pe 4-5 luni?Vom vedea..

In sfarsit o veste buna..restul le vedeti mai sus..

Comments

Popular Posts